- Katılım
- 18 Eki 2010
- Mesajlar
- 1,019
- Tepkime puanı
- 6
- Puanları
- 0
- Yaş
- 45
Çağatay kardeşimin yardımlarıyla benim kangoo da hız sabitleyicisine kavuştu.Gösterge değişince Yol bilgisayarıda açıldı 
Düğmeler şu an karton üzerinde olduğundan resim çekmedim en kısa zamanda eklicem.
Tek çalışmayan shift vites arttır düşür ışıkları oldu.
Listede Free Shift diye bir seçenek var Mevcut seçmemize rağmen yanmadı Cotech arkadaşlardan destek bekliyorum Vites göstergesi hangi menülerden açılıyor?
Yetkili servisler bilgisayardan açmadığı için sanayii de clip cihazıyla açıldı.
Gösterge değiştiği için görünümde biraz farklı oldu .Bu gösterge farklı bir hava katıyor.Sistemi dün bir kaç kez kısa süreli test ettim güzel çalışıyor.
Dr. No Çağatay kardeşime katkılarından dolayı tekrar teşekkür ediyorum.
Resimler..Parça sökme için isteyen olursa resimleri var.
Eski göstergeyi çıkartmadan önce beyine yükle gibi bir menü seçildi beyini yeniden başlat yazan menü.Bu işlemi eski göstergeyi çıkartmadan yapın.Ayrıca Km. yi bir kenara yazın çünkü yeni göstergeye Km elle giriliyor.Yukarıda Allah var hatırlatayım düşük km yazmak isteyenler için.
Göstergeyi çıkartmak için göstergenin üzerindeki plastik kapağı iki tarafta bulunan tırnaklardan kurtararak çıkarıyoruz bu iş için kredi kartı gibi sert düz parça kullanırsanız plastik yıpranmaz(Ben tarnovida ile kibarca çıkardım biraz uğraştırdı.)
Bu plastik kapak çıktıktan sonra göstergeyi üstten tutan iki mandal var ,beyaz kısımları tutan onları plastik mandalı yukarı kaldırarak önce göstergenin üstünü sonra alt kısmı için yanlardan çekerek çıkarıyoruz arkasında kablo olduğunu unutmayın !! Kablo tırnaklı çıkarmak için mandalını bastırın.Yeni göstergeyi takarkende önce üst tarafı takın alt kısım itince kendiliğinden oturuyor.
Yeni gösterge takılınca No Prog yazıyor.
Daha sonra can clip ile daha önce beyine yazdır dediğimiz kısım bu işlemden sonra beyinden yazdır veya oku gibi değişiyor onu seçip beyini yeniden başlat yapıyor ve göstergedeki tüm lambalar yanıyor ve aktif oluyor.
Orjinal açma kapama anahtarı ve plastik kapak için çıkmacıya gittim parçayı buldurdum ,kapak için 100Tl anahtar için 80 Tl istedi son 150Tl ye bırakırım diyince sıfırından pahalı istiyorsun diyip çıktım.
1.5 Tl ye I-0-II anahtarı aldım aynı işi görüyor.
Beyaz soketi orijinal anahtar yerine 1.5Tl lik anahtar bağlantısı için(I-0-II anahtarı üç uçlu)
Bayaz soketteki,
Pembe kablo Hız sabitleyici için (Anahtarın I konumu için en alttaki uca-karşıdan bakınca I üstte olacak şekilde)
Sarı kablo -Anahtarın orta ucuna 12v
Bej kablo -Hız sınırlayıcı için En üstteki uca bağlantı yapılıyor.
+/- ,O/R tuşları arkalarına dirençleri bağlanıp şemadaki gibi iki çıkış şeklinde düğmelere bağlanıyor.
Bu iki uç direksiyonun altındaki sokette bulunan iki adet çizgili kabloya rasgele bağlanıyor YANİ RENKLERİ ÖENMLİ DEĞİL.Dikkat sadece çizgili kabloları kullanın diğer iki kablo hava yastığı için BİLMİYORSANIZ ELLEMEYİN !!
AÇMA KAPAMA ANAHTARI VE DÜĞME BAĞLANTILARINDAN SONRA İŞLEM GÖSTERGE AYARLARIYLA BİTİYOR.
Sonra gösterge üzerindeki tüm ayarları yapıyoruz.
Bu arada beyini yazdır tekrar yükle dememize rağmen neden herşeyi tekrar elle giriyoruz anlamadım Aslında direk elle girsek sanki çalışacaktı..
HIZ SABİTLEYİCİ SADECE GÖSTERGEDEN AÇILDI.BENİM ENJEKSİYONA YAZDIR SEÇENEĞİ KİLİTLİYDİ SADECE OKUMA VARDI.
ENJEKSİYONDAN OKUMA DA HIZ SABİTLEYİCİ YOK GÖRÜNDÜ FAKAT DÜĞMEYİ AÇINCA ÇALIŞTI.DÜĞME AÇIK OKUTULDUĞUNDA İSE MEVCUT GÖRÜNDÜ??
YANİ SADECE GÖSTERGEDEN HIZ SABİTLEYİCİ AÇILINCA ÇALIŞTI
Yakıt göstergesinden şüpheliyim ortaya kadar olan dijital gösterge ibrelide yarının üstüne çıktı yol bilgisayarıda kalan 1069gibi gösteriyor.
YOL BİLGİSAYARI AÇILDI.
VİTES DEĞİŞİM GÖSTERGESİ İSE ÇALIŞMADI MENÜDE FREE SHIFT seçeneğini çıkmasına ,mevcut seçmemize rağmen çalışmadı ??
Göstergede ESP ışığıda ilk çalıştırmada yanıyor.
Bakım aralıkları 30000km veya 20000km gibi girilebiliyor
Ayrıca bakım uyarısı 12ay veya 24 ay ayarlanabiliyor.
Sabitleyicinin kullanımı çok güzel kendi verdiği gaz hem daha etkili hem daha az yakıyor + tuşuyla 2 km - 2km artırabiliyoruz.Fren veya debriyaja basınca devreden çıkıyor.
Gösterge Sıfır n11 den 240Tl ,3 direnç 0.75krş,4 buton 1x4=4 Tl, Sanayideki ustaya 50 tl =240+1+4+50 =295 Tl ye bitti.Hız sabitleyicim ve yol bilgisayarım oldu

Düğmeler şu an karton üzerinde olduğundan resim çekmedim en kısa zamanda eklicem.
Tek çalışmayan shift vites arttır düşür ışıkları oldu.
Listede Free Shift diye bir seçenek var Mevcut seçmemize rağmen yanmadı Cotech arkadaşlardan destek bekliyorum Vites göstergesi hangi menülerden açılıyor?
Yetkili servisler bilgisayardan açmadığı için sanayii de clip cihazıyla açıldı.
Gösterge değiştiği için görünümde biraz farklı oldu .Bu gösterge farklı bir hava katıyor.Sistemi dün bir kaç kez kısa süreli test ettim güzel çalışıyor.
Dr. No Çağatay kardeşime katkılarından dolayı tekrar teşekkür ediyorum.
Resimler..Parça sökme için isteyen olursa resimleri var.
Eski göstergeyi çıkartmadan önce beyine yükle gibi bir menü seçildi beyini yeniden başlat yazan menü.Bu işlemi eski göstergeyi çıkartmadan yapın.Ayrıca Km. yi bir kenara yazın çünkü yeni göstergeye Km elle giriliyor.Yukarıda Allah var hatırlatayım düşük km yazmak isteyenler için.
Göstergeyi çıkartmak için göstergenin üzerindeki plastik kapağı iki tarafta bulunan tırnaklardan kurtararak çıkarıyoruz bu iş için kredi kartı gibi sert düz parça kullanırsanız plastik yıpranmaz(Ben tarnovida ile kibarca çıkardım biraz uğraştırdı.)
Bu plastik kapak çıktıktan sonra göstergeyi üstten tutan iki mandal var ,beyaz kısımları tutan onları plastik mandalı yukarı kaldırarak önce göstergenin üstünü sonra alt kısmı için yanlardan çekerek çıkarıyoruz arkasında kablo olduğunu unutmayın !! Kablo tırnaklı çıkarmak için mandalını bastırın.Yeni göstergeyi takarkende önce üst tarafı takın alt kısım itince kendiliğinden oturuyor.
Yeni gösterge takılınca No Prog yazıyor.
Daha sonra can clip ile daha önce beyine yazdır dediğimiz kısım bu işlemden sonra beyinden yazdır veya oku gibi değişiyor onu seçip beyini yeniden başlat yapıyor ve göstergedeki tüm lambalar yanıyor ve aktif oluyor.
Orjinal açma kapama anahtarı ve plastik kapak için çıkmacıya gittim parçayı buldurdum ,kapak için 100Tl anahtar için 80 Tl istedi son 150Tl ye bırakırım diyince sıfırından pahalı istiyorsun diyip çıktım.
1.5 Tl ye I-0-II anahtarı aldım aynı işi görüyor.
Beyaz soketi orijinal anahtar yerine 1.5Tl lik anahtar bağlantısı için(I-0-II anahtarı üç uçlu)
Bayaz soketteki,
Pembe kablo Hız sabitleyici için (Anahtarın I konumu için en alttaki uca-karşıdan bakınca I üstte olacak şekilde)
Sarı kablo -Anahtarın orta ucuna 12v
Bej kablo -Hız sınırlayıcı için En üstteki uca bağlantı yapılıyor.
+/- ,O/R tuşları arkalarına dirençleri bağlanıp şemadaki gibi iki çıkış şeklinde düğmelere bağlanıyor.
Bu iki uç direksiyonun altındaki sokette bulunan iki adet çizgili kabloya rasgele bağlanıyor YANİ RENKLERİ ÖENMLİ DEĞİL.Dikkat sadece çizgili kabloları kullanın diğer iki kablo hava yastığı için BİLMİYORSANIZ ELLEMEYİN !!
AÇMA KAPAMA ANAHTARI VE DÜĞME BAĞLANTILARINDAN SONRA İŞLEM GÖSTERGE AYARLARIYLA BİTİYOR.
Sonra gösterge üzerindeki tüm ayarları yapıyoruz.
Bu arada beyini yazdır tekrar yükle dememize rağmen neden herşeyi tekrar elle giriyoruz anlamadım Aslında direk elle girsek sanki çalışacaktı..
HIZ SABİTLEYİCİ SADECE GÖSTERGEDEN AÇILDI.BENİM ENJEKSİYONA YAZDIR SEÇENEĞİ KİLİTLİYDİ SADECE OKUMA VARDI.
ENJEKSİYONDAN OKUMA DA HIZ SABİTLEYİCİ YOK GÖRÜNDÜ FAKAT DÜĞMEYİ AÇINCA ÇALIŞTI.DÜĞME AÇIK OKUTULDUĞUNDA İSE MEVCUT GÖRÜNDÜ??
YANİ SADECE GÖSTERGEDEN HIZ SABİTLEYİCİ AÇILINCA ÇALIŞTI
Yakıt göstergesinden şüpheliyim ortaya kadar olan dijital gösterge ibrelide yarının üstüne çıktı yol bilgisayarıda kalan 1069gibi gösteriyor.
YOL BİLGİSAYARI AÇILDI.
VİTES DEĞİŞİM GÖSTERGESİ İSE ÇALIŞMADI MENÜDE FREE SHIFT seçeneğini çıkmasına ,mevcut seçmemize rağmen çalışmadı ??
Göstergede ESP ışığıda ilk çalıştırmada yanıyor.
Bakım aralıkları 30000km veya 20000km gibi girilebiliyor
Ayrıca bakım uyarısı 12ay veya 24 ay ayarlanabiliyor.
Sabitleyicinin kullanımı çok güzel kendi verdiği gaz hem daha etkili hem daha az yakıyor + tuşuyla 2 km - 2km artırabiliyoruz.Fren veya debriyaja basınca devreden çıkıyor.
Gösterge Sıfır n11 den 240Tl ,3 direnç 0.75krş,4 buton 1x4=4 Tl, Sanayideki ustaya 50 tl =240+1+4+50 =295 Tl ye bitti.Hız sabitleyicim ve yol bilgisayarım oldu
