K&N Cai Apollo Kit Acil Yardım..

bulutkalyoncu53

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Kas 2012
Mesajlar
71
Tepkime puanı
0
Puanları
0
K&N Cai Apollo Kit taktık motorun arkasında motorun hava çıkışını sağlayan küçük bir yer vardı onu tıkadık ilk çalıştırmada motorun üstünde ki kapağı çıkarttı sonra o tıkadığımız şeyi az deldik kapağı atmadı ama araçta 4 bin 5 bin devirden sonra silkeleme oluyor sorun motor havasının sorunsuz çıkamaması mı ?
 
O yag buharinin cikmasini saglayan delik. Apollo kitte oraya takilmasi icin ekstra bir ince boru cikmasi lazim. bir ucu o delige diger ucu filtreye girecek sekilde. Foto atarmisiniz, silkeleme dediginiz sey arac gaz kesiciye giriyor olmasin.
 
kesiciye 2 bin devir daha var kesici değill hava filtresi çıkışının ordan baş parmağımın büyüklüğü kadar bir boru çıkıp hava filtresinin arkasına gidiyor fotoğraflarda da görünüdğü gibi arkasında bi havayı dışarı atma yeri daha var orası orjinal filtrede kutunun içinde kalıyordu yani ağzı açıktı.
lYnEVB.jpg
[/URL][/IMG]

1PzNqG.jpg
[/URL][/IMG]
 
şuradan çıkan boru hava filtresinin arkasına giriyor yani
glm2zL.jpg
[/URL][/IMG]
 
Edit:KARTER HAVALANDIRMASINI TIKAYIP TIKADIĞIMIZ ŞEYE KÜÇÜK BİR DELİK AÇSAK 3 BİN DEVİRDEN SONRA SİLKELEME YAPAR MI? SORUN KARTER HAVALANDIRMASININ TIKALI OLMASI GALİBA
 
Benim bahsettigim bu degil.
 
sizin bahsettiğiniz boru takılı fotoğraflarda da görünüyor.
 
Motor daha iyi hava alması için hava filtresini takmışsınız çokta güzel olmuş hayırlı olsun. Diğer yerlerle neden oynadınız onu anlamadım. Daha iyi performans mı veriyor?
 
arkadaşlar sorun çözüldü acemiliğe geldi karter havalandırmasını da tıkadık biz sonra az açtık derken araç alçak devirde az silkeleme yüksek devirde baya silkeleme yaptı açtık karter havalandırmasını özel boru kitimizde olan deliğe hortum çektik mermi gibi oldu :) Serkan Kardeşim diğer yerler derken komple boğazı mı kastettin :)
 
 
Geri
Üst