K4M 2 bobin niye patlar..(Nedeni)

hani 2. bobini benden duymuşsunuz ilk.. ama forumda bi kaç konuda bunu gördüm bi yerimden elemen uydurmuyorum yani...:) paylaştığınız vidyodada adam 2. bobini değiştiriyor? :D yani genel olarak böle bi şey sözkonusu ve raslantı oranıda bence düşük ama siz öyle diyosanız ne diyim. benden daha tecrübelisiniz.. :)

Paylaşılan videoda 3 numarayı değiştiriyor.Renoda silindirler şanzuman tarafından başlanarak sayılır.Video'da da söylemiş zaten..

Ayrıca gökhan rs'in söylediği gibi kaliteli bobin kullanılırsa sorun kalmaz.Gri başlı sagem ve kahve başlı valeo kullananlar varsa içimizde onlarn bobinlerde mefta olmuş veya olacaktır. Ya yeşil başlı valeo yada beru kullanın hiç sıkıntınız olmaz.Takım değişilirse daha faydalır olur.Bobin arızaları genelde kan davası gibi bi ondan bi ondan şeklinde baş gösterirler sırayla bozulmaya başlarlar.
 
Son düzenleme:
99 yılında kullanılmaya başlanan K4M motor çeşitli zamanlarda sagem,valeo,beru ve kendi içlerinde de iyileşmiş olarak sunulan yine aynı marka bobinler arızalanmalarından sebep hakikaten Renault kullanıcılarını üzmüştür.ama sanmayın sadece Renault ta sıkıntı çıktığını,diğer markalarda da aynı sisteme sahip motorlarda sorunlar devam etmekte.ama artık Renault olarak yerli üretim bobinlerimizle gurur duyuyoruz.şu ana kadar arıza yapanı görmedim.Türk Mallarına hakaret edenlere duyurulur.
 
:bravo aynen abi
99 yılında kullanılmaya başlanan K4M motor çeşitli zamanlarda sagem,valeo,beru ve kendi içlerinde de iyileşmiş olarak sunulan yine aynı marka bobinler arızalanmalarından sebep hakikaten Renault kullanıcılarını üzmüştür.ama sanmayın sadece Renault ta sıkıntı çıktığını,diğer markalarda da aynı sisteme sahip motorlarda sorunlar devam etmekte.ama artık Renault olarak yerli üretim bobinlerimizle gurur duyuyoruz.şu ana kadar arıza yapanı görmedim.Türk Mallarına hakaret edenlere duyurulur.
 
Geri
Üst