30 Tem 2013 Konuyu Başlatan #21 Kadir Salim T.C. Vatandaşı, Kayıtlı Üye Bilgi Girilmemiş Katılım 9 Eki 2010 Mesajlar 7,391 Tepkime puanı 247 Puanları 0 Yaş 33 Çok teşekkür ederim herkese
31 Tem 2013 #22 ROADFOX Kerem SAYARI, T.C. Vatandaşı, Başkan Bilgi Girilmemiş Katılım 9 Eki 2010 Mesajlar 12,738 Tepkime puanı 530 Puanları 113 Yaş 57 Kadir Salim' Alıntı: Çok teşekkür ederim herkese Genişletmek için tıkla ... E hadi 11'ci hani sisler:aytuğarka spoiler:tonyspor yayvs vs vs 11'ci aksiyonu sever beklemedeyiz
Kadir Salim' Alıntı: Çok teşekkür ederim herkese Genişletmek için tıkla ... E hadi 11'ci hani sisler:aytuğarka spoiler:tonyspor yayvs vs vs 11'ci aksiyonu sever beklemedeyiz
31 Tem 2013 #23 flashs94 Kayıtlı Üye Bilgi Girilmemiş Katılım 30 May 2013 Mesajlar 131 Tepkime puanı 0 Puanları 0 hayırlı olsun kazasız belasız...
10 Ağu 2013 Konuyu Başlatan #24 Kadir Salim T.C. Vatandaşı, Kayıtlı Üye Bilgi Girilmemiş Katılım 9 Eki 2010 Mesajlar 7,391 Tepkime puanı 247 Puanları 0 Yaş 33 İlk projemiz , anahtarımızı teke düşürmek oldu bu sayede şıngır şıngır anahtar sesinden kurtulmuş oldum . Uzaktan kumandam toyata corolla 2002-2006 modellerinde kullanılan kumanda tipine benziyor . Sırada ki projem bagajı merkezi kilite bağlamak . Bu sayede komple tek anahtara düşüp biraz daha kullanışlı hale getirmeye çalışacam.
İlk projemiz , anahtarımızı teke düşürmek oldu bu sayede şıngır şıngır anahtar sesinden kurtulmuş oldum . Uzaktan kumandam toyata corolla 2002-2006 modellerinde kullanılan kumanda tipine benziyor . Sırada ki projem bagajı merkezi kilite bağlamak . Bu sayede komple tek anahtara düşüp biraz daha kullanışlı hale getirmeye çalışacam.
21 Ağu 2013 Konuyu Başlatan #25 Kadir Salim T.C. Vatandaşı, Kayıtlı Üye Bilgi Girilmemiş Katılım 9 Eki 2010 Mesajlar 7,391 Tepkime puanı 247 Puanları 0 Yaş 33 Rainbowdan yeni bir fotoğraf
21 Ağu 2013 #26 ROADFOX Kerem SAYARI, T.C. Vatandaşı, Başkan Bilgi Girilmemiş Katılım 9 Eki 2010 Mesajlar 12,738 Tepkime puanı 530 Puanları 113 Yaş 57 Vay maşallah
21 Ağu 2013 Konuyu Başlatan #27 Kadir Salim T.C. Vatandaşı, Kayıtlı Üye Bilgi Girilmemiş Katılım 9 Eki 2010 Mesajlar 7,391 Tepkime puanı 247 Puanları 0 Yaş 33 Teşekkür ederim Kerem Abi . Şimdi gittim Dücellier marka distribütör kapağım ve tevzi makaram eskimiş . Mako marka kapak ve valeo marka tevzi makarası taktırdım . 5 TL işçilik , 20 TL de parçalar . Buda yaptığım ilk masraf oldu .
Teşekkür ederim Kerem Abi . Şimdi gittim Dücellier marka distribütör kapağım ve tevzi makaram eskimiş . Mako marka kapak ve valeo marka tevzi makarası taktırdım . 5 TL işçilik , 20 TL de parçalar . Buda yaptığım ilk masraf oldu .