Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
4x4 1.6dci icon 95000 gerçekten iddialı girmiş piyasaya dün donanimhaberde vw ciler hemen kötülemeye geçmişlerde.Hız sabitleyicisi bile olmayan benzinli tiguan ,passat fiyatına bu araç bu donanımla yok satar.
Resimdeki Jantlar icon donanım için standart mı opsiyonel mi ? Bu jantlar çok iyi gitmiş.Yabancı sitelerde gri döşemeli olanları görmüştüm bunlarda da var mı ? Touch versiyonu varmıydı onunda resimleri varsa iyi olur.
Kadjar energy motorlarla satılacakmış.1.2 TCE (130hp) Energy ,1.5dci Energy , 1.6dci energy.
Evet yok, işin garibi stand da bir tane captur 1.2 TCe EDC vardı, bizimkinin bire bir aynısı, akü koruma kutusu ve kapağı iptal, hadi buna tamam dedim de motorun görüntüsü beni mahvetti, motorun üzerindeki 1.2 TCe yazan plastik kapağı da kaldırmışlar, motorun her şeyi olduğu gibi ortaya dökülmüş...
Bence araç fena değil hoşuma gitti en önemli olanı ise fiyatı bugun bir orta seviye alman otomobil almaya kalksanız 100bin lira sıfır 95 bin lira çok iddali bir rakam bekleyip göreceğiz
Evet yok, işin garibi stand da bir tane captur 1.2 TCe EDC vardı, bizimkinin bire bir aynısı, akü koruma kutusu ve kapağı iptal, hadi buna tamam dedim de motorun görüntüsü beni mahvetti, motorun üzerindeki 1.2 TCe yazan plastik kapağı da kaldırmışlar, motorun her şeyi olduğu gibi ortaya dökülmüş...