- Katılım
- 11 Ara 2013
- Mesajlar
- 4,685
- Tepkime puanı
- 1
- Puanları
- 0
- Yaş
- 43
O kadar olacagini sanmiyorum, hem satisa cikmadi diye biliyorumForum Donanım sitesinde yorumculardan birisi aracı 1.5 Dci ful Donanım 110 bine almış beyaz renk. Maşallah fiyatttt
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.
O kadar olacagini sanmiyorum, hem satisa cikmadi diye biliyorumForum Donanım sitesinde yorumculardan birisi aracı 1.5 Dci ful Donanım 110 bine almış beyaz renk. Maşallah fiyatttt
O kadar olacagini sanmiyorum, hem satisa cikmadi diye biliyorum
niye bu kadar cok fark oluşmuş boyle,Ankarada 2 farklı bayiden telefonla fiyat aldım. 1.DCİ İCON düz vites sedef beyaz ++ Panorama paketli ( Cam tavan ve kendılığınden kararan ıc dikiz aynası 3000tl bu paket)
1. Bayii Liste fiyatı 91.300..... ama 86.500e kadar indirim yapılır dedi...
2. Bayii 87.400 fiyat verdi.....
Sonuç olarak fiyatlar kocaman bir hayal kırıklığı.. QQ 1.5DCİ sedefli beyazın 87bin fiyat verildiği (pazarlıkla 85alınır belki ) piyasada bu fiyatlarla girmek kendi bacağına
sıkmaktan öte gitmez.. Söz de lansman fiyatı bir de bunlar lansman olmazsa utanmasalar QQden 10bin yukarı verecekler demekki!!! Autoshowda araca olan ilgi yazılan isimler
talep vs demek ki birilerini baya şımartmış uçmuşlar... Neyse umarım bu fiyatlarla 2.koleos faciası yaşamazlar sonra sittin sene kimse renodan suv almaz...
2. el QQ tekna scypack 77-78 almak en mantıklısı..
Sadik bey, samsundaki bayi aradim arkadasim izinliymis baska biri ile gorustum, sadece panoramik cam tavan ekledik, 90 bin tl fiyat verdi beyaz renk icin [emoji35]Ankarada 2 farklı bayiden telefonla fiyat aldım. 1.DCİ İCON düz vites sedef beyaz ++ Panorama paketli ( Cam tavan ve kendılığınden kararan ıc dikiz aynası 3000tl bu paket)
1. Bayii Liste fiyatı 91.300..... ama 86.500e kadar indirim yapılır dedi...
2. Bayii 87.400 fiyat verdi.....
Sonuç olarak fiyatlar kocaman bir hayal kırıklığı.. QQ 1.5DCİ sedefli beyazın 87bin fiyat verildiği (pazarlıkla 85alınır belki ) piyasada bu fiyatlarla girmek kendi bacağına
sıkmaktan öte gitmez.. Söz de lansman fiyatı bir de bunlar lansman olmazsa utanmasalar QQden 10bin yukarı verecekler demekki!!! Autoshowda araca olan ilgi yazılan isimler
talep vs demek ki birilerini baya şımartmış uçmuşlar... Neyse umarım bu fiyatlarla 2.koleos faciası yaşamazlar sonra sittin sene kimse renodan suv almaz...
2. el QQ tekna scypack 77-78 almak en mantıklısı..
Fiyatlar husran desenize,İnanlar 1.5dci İCON sedefli beyaz panorama paketli için 86.500 fiyat verdi...
Yılda 12bin araç satacağımıza eminiz dedi.. Autoshowdaki araca çok olan ilgiden mi bu kadar eminsiniz dedim evet dedi..
Bence en az 5bin ucuz bekliyordum siz aynı fiyatla girmişsiniz bence büyük hata dedim.. Reno daha üstün dedi..
Bizim milletimiz 90bin renoya mı verilir diye söyler tıpkı pejoya olan önyargı gibi dedim reno dünyada nissandan üstün marka dedi..
Sabaha kadar konuşsak ne o beni ne de bende onu ikna ederdim.. Araca olan ilgi fiyatları aynı ölçüde gaza getirmiş!!!
Sadik bey, samsundaki bayi aradim arkadasim izinliymis baska biri ile gorustum, sadece panoramik cam tavan ekledik, 90 bin tl fiyat verdi beyaz renk icin [emoji35]

Eğer fiyatlar bu şekildeyse bence mantıklı, 1.5 icon, cam tavan ve sedef beyazıyla 86.500, ben şahsen bu fiyata alırımAnkarada 2 farklı bayiden telefonla fiyat aldım. 1.DCİ İCON düz vites sedef beyaz ++ Panorama paketli ( Cam tavan ve kendılığınden kararan ıc dikiz aynası 3000tl bu paket)
1. Bayii Liste fiyatı 91.300..... ama 86.500e kadar indirim yapılır dedi...
2. Bayii 87.400 fiyat verdi.....
Sonuç olarak fiyatlar kocaman bir hayal kırıklığı.. QQ 1.5DCİ sedefli beyazın 87bin fiyat verildiği (pazarlıkla 85alınır belki ) piyasada bu fiyatlarla girmek kendi bacağına
sıkmaktan öte gitmez.. Söz de lansman fiyatı bir de bunlar lansman olmazsa utanmasalar QQden 10bin yukarı verecekler demekki!!! Autoshowda araca olan ilgi yazılan isimler
talep vs demek ki birilerini baya şımartmış uçmuşlar... Neyse umarım bu fiyatlarla 2.koleos faciası yaşamazlar sonra sittin sene kimse renodan suv almaz...
2. el QQ tekna scypack 77-78 almak en mantıklısı..
