her kese tek yazida cevap vermeye calisacagim
reno bana musteri memnuniyeti adi altinda ilk bakim hediye dedi size sorun yasattik bende guldum git gel yaptigim zaman kaybi stres bedeli bumu dedim ... sonra
aracimi alip satmayi teklif etti bu alis veriste 15 000 tl zarar ediyorum en az
sonra istersem yeni kadjar istersem talisman verelim dedi yeni aracida bayi maliyetinin ustune 1000 1500 tl kar ederek yaptilar . ve yeni fiyat listesinden
ben aracimi 108 bin kusure malettim pesin geri alis fiyati standart bayi fiyati 85 000 oldu sonra miz miz 95 000 ve bu surecte videolarimin kaldirilmasi istendi mudur abiler rahatsiz oluyormus ve bana yardimci olabilmeleri icin videolarin kalkmasi gerekli imis ....
kadjar 122 bin liste 114 bin bana alin dediler benim arac 95 bin e sayariz dediler 19 bin tl zarar edecektim
esim ve ben bu aractan yeni araca geciste
1 ayni araci almak ayni sorunlari yasamak korkusu
2 renonun hala bize ticaret mantigi ile kasa her zaman kazanir tavri sebebi ile vaz gectik
benim aracimdaki arizalara gelince sizlerdeki duzelmeler bendede bi yeri yapiolar yeni bir bolum ariza yada hata yapior .
benim aracim kapali garajda duruyor ve aktif yol yapan bi arac diil market kizimin kurs disinda bir yere gitmez bu kadar az kullanima bu kadar kusur enteresan ve ben bu hatalari video resim lerle servise bildire bildire bi hal oldum aracim servis te bakima 3 gun 5 gun alindi yerine yedek arac verildi ve bana anlatilan hocalarimiz muhendislerimiz araci inceliyoruz bakiyoruz olayi dikkatle ele aliyoruz fransa ispanya konuyu takip ediyor oldu disardan dinlesen nasa muhendisleri benim aracimla ilgileniyor gurur duydum .... gel git bekle cikan sonuc su oldu aracta gerekli test inceleme yapildi hic bir sorun yok her sey normal 0 hata dedim sorun nerde bendemi yapabilecegimiz bir sey yok her sey normal mais musteri hizmetleri gorus gorus derdini anlatama diyorum anahtar isareti yaniyor bi sorun var deniyor servis bakti sorun yok .. dedim bu arac bi hata yapar ve ben kaza yaparsam yada esim yaparsa sorumlu kim olacak ses yok bizim servis bakti sorun yok -....
ben pisikologa gittim arkadaslar 3 ay sorun bende ne var diye
su an istinye reno aracimla yakindan ilgili kemer hatasi son videoda kemer tokasi degisti koltuk altinda bi parca degisti ama sorun bitmedi hala devam edior
https://www.youtube.com/watch?v=EBEfi6Oxjdo
isin ozu ben ww t5 otomatik kullanan biri idim reno ile capturla tanistim ww de cok arizalar yasadim sorunlar buyuk ve masrafli idi ama ben kahve icerken cay icerken servis danismani ile sohbet ederken sorun bu cozum soyle deniyor ve is yapiliordu ... paronayak manyak yerine hic konmadim musteri hizmetlerini 1 kere aradim oda ek garanti sartlari icin fatura edilen 300 tl oldu onuda iptal ettiler ww de 3 kere dsg sanjumanim degisti kilima pompasi bozuldu vsvsv bana ne nasil diye bir soru bile sormadilar.... video resim bile vermedim sorun bu cozum bu oldu
capturda hic bir sorun yasamadim 0 hata aldim 3 yil bindim sattim capturu da sifir aldim .....
kadjar lansman slogani gibi yasamaya basladik maceraya katildik ve bitmeyen bir macera devam ediyor .. yakinda otomatik park ile ilgili bir yeni video hazirliyacagim
evt araclar hata uretir insanlar da hata uretir ama cozumde uretebilir ...
ben bilirim bu dogrudur yada cozum bize gelene kadar oyalayin sallayin sistemi ile kurumsal basari olmaz ....
musteri memnuniyeti zarar ettirilerek olmaz musteri magdur edilerek asagilanarak musteri hizmetleri olmaz
umarim her kesin sorularina cevap verebilmisimdir yasadiklarim bu ben sadece sorunuma cozum aradim bu arac 10 tanede sorun cikarsa problemin turkiye deki ustalar yada satici olmadigini biliyorum ama musteri olarak aldigim deger beni cok rahatsiz etti bana yasatilani yasayan varmi bilmiyorum bu videolari ben sorunum bu cozum icin yardim edin diye cektim aldigim cevap
HERSEY NORMAL oldu tesekkurler