Kangoo 110luk chip tunning..

Entrapman

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
10 Kas 2014
Mesajlar
331
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
47
selam dostlar..aracıma chip tunning yaptırdım..baya çekişte fark attı eskisine göre..fakat bir sorunla karşılaştım..sorun şöyle..yazılımdan sonra yolda seyir halindeyken gaz kesmeden eko moda geçince araç aniden motor kesiliyor ve enjektör arızası veriyor...önce mekanik bir arıza olduğunu düşündüm ama chip işini yeni yaptırdığımdan yazılımsal olabileceğini de düşündüm ve buna istinaden orjinal yazılımı geri yükledik ve düzeldi hata vermedi bir daha..yani sorun yazılımsal..bu konuda nedenleri hakkında bilgisi veya fikri olan varsa paylaşırsa sevinirim..yoksa chipliyken arac deliye döndü kafa atma falan yapıyor o kadar..tahminim bi 135 hp yi buldu çekiş..
ama normal yazılıma dönünce bana kağnı gibi geldi..chipli halinede dönmek istiyorum..araç şimdi orjinal yazılımıyla sıkıntısız..ama ölü gibi..chipten sonra öyle hissettirdi..:sarhoş

gerçi işlemi yapan arkadaşlar ilgileniyorlar sağolsunlar..isim vermiyorum çünkü ilgili ve alakalılar..bakalım önümüzdeki hafta birdaha ilgilenecekler...
 

alfa-xxx

F1 Bölüm Sorumlusu,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
18 Eki 2010
Mesajlar
1,019
Tepki puanı
6
Puanları
0
Yaş
44
Yazılımla güçlendirip eco da kullanmak niye :)

Normalde ayrı ,eco da ayrı program çalışıyor olmalı.Muhtemel chip te sadece normal güçlendirilmiş yazılım çalışıyor ,ecoya alınca chip ayrı motor yazılımı ayrı tepki verdiyse ?? chip yazılımının eco tuşuna basıldığını anlayıp ona uygun yazılımı çalıştırması gerekir.

Bence sadece chipli çalışması yeterli ,chip taktırıyosan zaten eco yu unutmak gerekir.Hem güç hem tasarruf olmuyor maalesef :) .
 

Entrapman

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
10 Kas 2014
Mesajlar
331
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
47
aslında benimki sadece test amaçlıydı..ama herzamanda performans artırımına ihtiyaç duymuyorum mesela dur kalk trefikte performansı napayım..o zamanda yakıt düşşün diye ekoya geçiyorum...faydasıda olmuyor değil..
ama sorun benim ihtiyacımdan çok aracın çalışan mekanizmasını çalışmaz hale getirmemek..performanslı kullanıma genelde otobanda ihtiyacım oluyor...herşeyden önce bu sıkıntının sebebini bulmak daha faydalı olur..uzun soluklu kullanımlarda aracın enjektörüne gerçekten mekanik zararlarda gelmesin..yarın bir gün aracı satıcaz yeni sahibinede bu şekilde veremem açıkçası..ciddi bir sorunu olduğunu düşünür doğal olarak..

tahminim ise şu yönde programcı olmadığımdan tahminden öteye geçemem ama sanırım araç yüksek performanstan eko moduna geçtiğinde aradaki güç farkını kapatamıyor..yani demek istediğim o ki araç normal modda 30 beygir güç kazandıysa orjinal yazılıma göre eko modda 30 beygir güç kazanmalı..yani normal modla eko mod arasındaki oran değişmemeli..enjektör bu farkı sağlayamıyor...diye düşünüyorum..
 

coskun34

Coşkun,
Süper Moderator
Bilgi Girilmemiş
Katılım
5 Eki 2016
Mesajlar
4,317
Tepki puanı
0
Puanları
0
selam dostlar..aracıma chip tunning yaptırdım..baya çekişte fark attı eskisine göre..fakat bir sorunla karşılaştım..sorun şöyle..yazılımdan sonra yolda seyir halindeyken gaz kesmeden eko moda geçince araç aniden motor kesiliyor ve enjektör arızası veriyor...önce mekanik bir arıza olduğunu düşündüm ama chip işini yeni yaptırdığımdan yazılımsal olabileceğini de düşündüm ve buna istinaden orjinal yazılımı geri yükledik ve düzeldi hata vermedi bir daha..yani sorun yazılımsal..bu konuda nedenleri hakkında bilgisi veya fikri olan varsa paylaşırsa sevinirim..yoksa chipliyken arac deliye döndü kafa atma falan yapıyor o kadar..tahminim bi 135 hp yi buldu çekiş..
ama normal yazılıma dönünce bana kağnı gibi geldi..chipli halinede dönmek istiyorum..araç şimdi orjinal yazılımıyla sıkıntısız..ama ölü gibi..chipten sonra öyle hissettirdi..:sarhoş

gerçi işlemi yapan arkadaşlar ilgileniyorlar sağolsunlar..isim vermiyorum çünkü ilgili ve alakalılar..bakalım önümüzdeki hafta birdaha ilgilenecekler...
Chip karşı koyulamayan bir sevda bağımlılık yapar 😀 sizin eski bi yazınız dan alıntı yapıyorum 👇2dfa8f56b5f39ef61a7be275637bc8d5.jpg
 

thetuzla

Güray GÜRBÜZ Captur Outdoor 1.5 Dci EDC ,
Süper Moderator
34-İstanbul
Katılım
26 Ara 2014
Mesajlar
3,328
Tepki puanı
1
Puanları
38
Yaş
46
Can Başel yorumun ne olur 😊😊

SM-G900FQ cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Rego46

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
24 Şub 2016
Mesajlar
38
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
30
Pedal commander deneyin

ASUS_Z002 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Entrapman

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
10 Kas 2014
Mesajlar
331
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
47
Pedal commander deneyin

ASUS_Z002 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Pedal kommander pedalbox ise eğer o sadece gaz tepkime süresini değiştiriyor...beygir gücüne etkisi yok..yazılımla zaten turbo gecikmesi en aza inmişti ama baya iyiydi yani...inşallah çözer arkadaşlar..
 

Entrapman

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
10 Kas 2014
Mesajlar
331
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
47
Halloldu arkadaşlar...tahmini 150 hp 300 nm tork seviyelerinde bıraktık..arkadaş bu üst sınır dedi daha fazlası..siyah duman atar araç için faydadan çok zarar getirir dedi...ben normalden birazdaha performans odaklı yazılımı modifiye ettirdim...
 

coskun34

Coşkun,
Süper Moderator
Bilgi Girilmemiş
Katılım
5 Eki 2016
Mesajlar
4,317
Tepki puanı
0
Puanları
0
Halloldu arkadaşlar...tahmini 150 hp 300 nm tork seviyelerinde bıraktık..arkadaş bu üst sınır dedi daha fazlası..siyah duman atar araç için faydadan çok zarar getirir dedi...ben normalden birazdaha performans odaklı yazılımı modifiye ettirdim...
Hayırlı olsun güle güle keyifle kullanın .
 

Entrapman

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
10 Kas 2014
Mesajlar
331
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
47
valla üstad hakkaten çekiş inanılmaz yükseldi..hemde 18 inç büyük çap lastik var benim araçta..ona rağmen kalkışlarda kafa atıyor resmen..
 
Üst