Kangoo Chip

grafikerkolik

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
8 Ocak 2011
Mesajlar
45
Tepkime puanı
1
Puanları
0
Merhaba arkadaşlar bende 2011 model 105 bg. kangoo aracım var. 2. viteste rampa çıkarken devir düştüğü zaman toparlaması geç oluyor. dün 2013 model 90 bg. kangoo ile test yaptım, onda daha hızlı bir toparlama olduğunu gördüm. 105 bg.'lik motorların torku daha yüksek olmasına rağmen neden kendini daha iyi toparlayamıyor, bir sebebi var mıdır?. Aracıma Chip taktırmak istesem Ankarada bu işi yapan bildiğiniz yer varmı. teşekkür ederim.
 
90 Lık olanın turbosu daha küçük bu yüzden daha çabuk hava dolduruyor oda alt devirde fayda sağlıyor.

Sizde yazılım yaparak ( Remap ) alt devirlerinizi arttırabilirsiniz.
 
90 Lık olanın turbosu daha küçük bu yüzden daha çabuk hava dolduruyor oda alt devirde fayda sağlıyor.

Sizde yazılım yaparak ( Remap ) alt devirlerinizi arttırabilirsiniz.

Teşekkür ederim. Ankara'da bu işi yapacak tanıdığı olan varmı arkadaşlar...
 
Ankara için tanıdığım yok malesef.
 
85 hp 105 Kangoo ve 90 hp mercedes citan kullanma şansım oldu, 85 hp 90 hp olanların gaz tepkisi daha iyi ama anlık öyle, devir artıkça araç kesiliyor araç, 105 hp ivmelenmeye başlayınca daha iyi hızlanıyor, bende kutu içi performans filtre var araç daha toparlıyor gibi..

Ben bu chip işine tam güvenemediğim için yaptırmadım aracıma..
 
Forumumuzun ChipTuning sponsoru Gökhan RS ile görüşüp fikir alabilirsin,yazılım ile aracın inanılmaz keyif verecek sana...
 
Bahsettiğimiz olayın motor gücü ile alakası yok. İki aracında şanzumanları farklı. Gelelim 105 bg kangoo'ya. Yazılımı kendi aracıma yaptırdım ancak 1500 devirdeki kronik titreme yüzünden iptal ettirdim. Yazılımlı olarak kullandığım sürede 1800 devire kadar, turbo 1 bara dahi ulaşamadı. ( vgt turbo 1.54 bar ile aracı yürütüyor ). Maalesef 105 bg olan motorlardaki turbo panelleri büyük ve 200.000 devirlere çıkmasında ciddi zaman kaybı var. Eğer aracımın turbosu ilerleyen zamanda bozulur ise eski kangoo'mdaki gibi ( trekka 102 bg ) vgt turboyu iptal edip 85 bglerin mekanik Turbosunu takacağım.

Benim size tavsiyem; aracı delirtmemek şartı ile railbox ile alt devir yakıt miktarını arttırıp, patlamayı zenginleştirmek ve bir miktar torku yükseltmek. Yazılım, 2200-3500,3600 devirler arasında çıldırtıyor sadece.

EDİT: Alt devirdeki zengin karışım, havanın yoğunluğunu arttırıp, turbo panellerinin devrini bir miktar arttıracaktır. Buda biraz daha güçlü alt devir demek
 
Son düzenleme:
Yorumlar için çok teşekkür ederim arkadaşlar, kutu içi performans filtre şimdilik daha mantıklı geldi, chip olayını da araştırayacağım, kafama yatarsa belki düşünebilirim.
 
Peki kutu içi performans filtreyi nerden temin edebiliriz ? Fiyatları nedir, herhangi bir sıkıntı yaratır mı ?
 
Konu burada kalmış. Aracınıza her hangi bir işlem yaptınız mı?
 
Geri
Üst