• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Kaybettiklerimiz ve kurtarilmayi bekleyenler...

Bir ara aracıma binerken bu aracı bu hale çoluk çocuk koydu diyerek sitem etti araç zamanla yağmalanmış zaten

SAMSUNG S4 64 GB Cihazımdan Tapatalk 2 İle Gönderildi
teşekkür ederim çok güzel kareler. devamını bekliyoruzz:eyv
 
Rica ederim Abi ne demek kesinlikle devamı gelicek
teşekkür ederim çok güzel kareler. devamını bekliyoruzz:eyv
 
911793_494826737252218_48407692_n.jpg
972592_494828943918664_1494376902_n.jpg
912449_494829457251946_1421230290_n.jpg
973053_494830043918554_975818692_n.jpg
973554_494831037251788_982263534_n.jpg
974921_494832367251655_1678431586_n.jpg
 
bunların hepsini kaybettik başımız sağolsun.:)
 
Allah rahmet etsin;)
 
ilk resimdeki hariç ötekiler dönüşü olmayan yola girmişler :) ilkide yolu yarılamış ama :S
 
ilk resimdeki hariç ötekiler dönüşü olmayan yola girmişler :) ilkide yolu yarılamış ama :S

ilk resimdeki sol arka ve orta kısımda ağır hasar var kupa dönmüş, belki yapılır ama yarım kupa ister..:)
 
En alttaki kırmızı SW kurtarın beni buradan dercesine ok gibi görünüyor...

Teşekkürler Ömer Usta ;)
 
Bugün servis ile yoldan geçerken tesadüfen gördüğüm hasarlı iskelet bir st vagon 12 yarın vizyonda olucak..

SAMSUNG S4 64 GB Cihazımdan Tapatalk 2 İle Gönderildi
 
Geri
Üst