• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Kazasız belasız sürüsler..

Mlhozkn

Melih ÖZKAN
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
49
Tepkime puanı
0
Puanları
0
İsim: Melih
Soyisim: ÖZKAN
Yaş: 30
Yaşadığı Yer: Kocaeli
Otomobilinizin Markası ve Modeli: 2013 Clio 4 1.2 joy (Bugun siparis verdim)
Meslek: Jeoloji Müh.
Tavsiye eden:
Renault Fan Club'ı Nereden Duydunuz: İnternet'de gezinirken.

 
Hoşgeldiniz,keyifli ve faydalı forumlar dilerim. Clio 4 arabanızda şimdiden hayırlı olsun...
 
aramıza hoş geldiniz iyi forumlar.
 
Hosgeldiniz Araciniz Hayirli Olsun
 
Hoşgeldiniz.Keyifli Forumlar...
 
Hoşgeldiniz

Yeni araciniz hayirli ugurlu olsun

kazasiz cezasiz givenli surusler..

HUAWEI - U8850 16 GB Cihazımdan Tapatalk 2 İle Gönderildi
 
Tesekkur ederim hosbuldum. Sanırım bundan sonra burdan ayrılmayacagım yeni sorunlar yada gelismeler yuzunden hep takip tam takip olucak :)

Bu arada sizce nasıl bir tercih aslında vw polo dusunmustum ama vw yetkili satıcılarındakiler kızdıgım ve surenin cok uzun olmasından dolayı clioya dondum ve aracı cok uzun süre kullanmayı dusunmuyorum 1-2 sene sonra satarım ve nisanlımın aracı eskimisti oda kullanıcak renk konusunda kararsızım tavsiyelerinizi degerlendirebilirim renk konusunda opsiyon istedim bir süre zaten aracı mayıs sonu gibi teslim edebilicekler. ( VW teslim suresini siz dusunun :)) )

Bu arada vw polo ile kıyasmalama istemiyorum sadece beklenti ile alakalıdır ama bu araba beni hangi konularda uzer. Hız yapmayı cok seviyorum ani kacsın makas yapıyım derdinde degilim rampayıda 3 yada 4 le cıkmak cok onemli degil gerekirse basarım birazcık fazla yakıt kısmına cok takılmadım hali hazırda birde corollamız var 14. dizel ve o yakıt konusunda o cusseye gore cok iyi ve cok seri. Ben sadece nerde keske diyebilirim cunki cok yeni bir arac ve sunuda belirtmek istiyorum en uzun mesafem bu araba ile Kocaeli-Bursa olucaktır onun dısındaki mesaferlerde diger aracı kullanabilirim.

Tekrar tesekkur ediyor ve fırsat bulursanız yorum ve onerilerinizi bekliyorum.
 
HoşGeldin,SefaGeldin...

HTC One X ile TT2 den...
 
Aramıza hoşgeldiniz, keyifli forumlar..
 
Geri
Üst