• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Konsoldaki Çıtaların Boyanması

arkadaşlar bu yeni cliolardaki teybin etrafındaki parlak siyah bölümün boyası varmı çizlimiş inceden ?
 
buyrun son kat boyayı da attım kuruduktan sonra montajını yapıcam

fotoraf0082cm.jpg


scaled.php


scaled.php


scaled.php


scaled.php


scaled.php


bu da kullandığım boya (2 tane yetti)

scaled.php


rengi: jant gri;

scaled.php


en çok sıkıntıyı airbag yazan yeri boyarken yaşadım;

kjlkjljkljkl.jpg


scaled.php


scaled.php


scaled.php


scaled.php


scaled.php


bazı yerlerde sıkıntı yaşadım az kullandım ama (su zımparası)

scaled.php


bunlar da bonus
biggrin.png


scaled.php


scaled.php


scaled.php

 
sabırsızlıkla monteli halini bekliyoruz ;)
 
sabırsızlıkla monteli halini bekliyoruz ;)

araba delik deşik o da bekliyo şu montajı bi yap diye fırça attı bana :D biraz daha beklemeyi düşünüyorum siz iyice sabırsızlanın ondan sonra montaj yapıcam :)
 
montajı yaptım resim çekmeye gidiyorum :) beklemede kalın
 
buyrun montajlanmış hali;

scaled.php


scaled.php


scaled.php


scaled.php


scaled.php


scaled.php


scaled.php


scaled.php


scaled.php


scaled.php


scaled.php


scaled.php


scaled.php


scaled.php


scaled.php


scaled.php
 
güzel olmuş valla güle güle kullan:)
 
Güzel olmuş güle güle kullan..
 
teşekkür ederim benim de hoşuma gitti yapmak isteyen bi dk durmasın
 
Geri
Üst