KT Coupe - Akşam Operasyonu

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan karpuz
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

karpuz

Yasaklı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
14 Ocak 2011
Mesajlar
429
Tepkime puanı
1
Puanları
0
Dün ani gelişen bir darlantı sonrası yakınlarımda kafasını ütüleyebileceğim birilerini aradım ve Alipaşa mahallesinden bir Fluence ın darlamasıyla soluğu Çayırderenin orman yollarında aldım :) Aytuğ başkan ile beraber Çorluya geçtik. Sıfır orjinal bujileri servisten aldık (43 TL) Daha sonra da Çorlu sanayiye geçip BRC servisinde aracın gaz ayarlarını yaptırdım. Hatta ufak bir test sürüşüne de çıktık. Gazcı emmi birazcık tırstı bu motoru ilk defa görüyorum filan dedi. Güzel bir ayar çektik. Gaz ayarı fazla açık olduğundan sıkıntı yaşıyormuş araç. Şu an gayet stabil bir şekilde çalışıyor. Dönüş yolunda da dizel bi A3 ile biraz oynaştık :) Akşamın finalinde yeni bujileri takmadan önce KT ye bir kompresyon testi yaptık. Sonuçlar beni çok memnun etti. Bütün silindirler değer olarak 180 PSI verdi :) Ciğerlerimiz gayet iyi durumda. Buyrun başkandan inciler :) Bu arada kapağın üstündeki yağa benzeyen parıltı lpg enjektörlerinin üstündeki bantın ısıyla gevşeyi motor kapağına yapışmasıyla meydana gelmiştir. Gene karanlık birileri çıkıp araba üst kapaktan yağ atıyor demesin diye peşinen söyleyeyim dedim ;)





 
Son düzenleme:
Elinize sağlık
 
Çayır Çimen üstü operasyon iyi olmuş...
 
elinize saglık kardeşim. Aytuğ heryerde maşallah. RFC teknik TEAM :D
 
Başkan olmasa ne yapardım bilemiyorum :)
 
ellerinize saglik..
 
Elinize sağlık, denemediysen DENSO tavsiye ederim. NGK'dan daha az ısınıyor ve uzun yol için ideâl.
 
Gece Karanliginda Darlantili İsler AbowwwAytug Baskan Tatilden Donmus Vay Canina
 
Ayağının tozuyla daldı KT ye :)
 
Geri
Üst