Laguna Coupe 2.0 dci 150 HP

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan *USTA
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

*USTA

Mustafa USTA, T.C Vatandaşı,
Yönetici
Genel Başkan
09-Aydın
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
33,819
Tepkime puanı
1,805
Puanları
113
Yaş
55
laguna_coupe.jpg


Silindir Hacmi (cm3) 1995
Çap x Strok (mm) 84 x 90
Silindir Sayısı 4
Sıkıştırma Oranı 16.Oca
Supap Sayısı 16
Maksimum Tork Nm CEE 340
Maksimum Güç Devri (dev/dak.) 4000
Maksimum Tork Devri (dev/dak.) 2000
Maksimum Güç kw (bg/din) 110 (150)
Partikül Filtresi Standart
Emisyon Normu Euro4
AKTARMA ORGANLARI
Vites Kutusu Tipi Otomatik (6 ileri)
GÜÇLER
Maksimum Hız (km/s) 209
0-100 km/s (sn) 9,8
DİREKSİYON
Dönüş Çapı Kaldırım (m) 11,16
Direksiyon Değişken destekli hidrolik
AĞIRLIKLAR
Aracın Üst Yapılı ve Yürür Vaziyette Kütlesi 1614
TÜKETİM DEĞERLERİ (80 / 1268 CE)
Yakıt Deposu Kapasitesi (l) 66
CO2 (g/km) 185
Şehiriçi 9,6
Şehirdışı 5,6
Karışık 7
FREN SİSTEMİ VE LASTİKLER
Ön: Hava Kanallı Disk (DV) Çap - Kalınlık (mm) DV296 - 26
Arka: Düz Disk (DP) Çap - Kalınlık (mm) DP300 - 11
Lastik Boyutları 225/45 R18 95W
 
Gerçekten araba dediğin böle olur çok güzel şık ve güçlü bi araç :)
 
eski yararlı konuların güncellenmesi ..




 
caner bunu aklıma soktu ama otomatik vites deyince vazgectim :)
 
0-100 km performansı 2000 dizel motora göre çok düşük arabanın ağır olmasından olsa gerek....
 
otomatiği çok iyi ayrıca ketdown yaptığın zaman ok gibi fırlıyor. Ayrıca istersen manuelde kullanabiliyorsun
 
Geri
Üst