• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Lpg de rölanti sarsılması

erzurumi

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
6 Tem 2020
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
53
2011 symbol lpgli aracım tüpde çalıştığında devirde düşme ve sarsılma oluyor. Tüpçüler ateşleme bobini veya kablolarından yaptığını iddia ettiler. Orjinal mais olmayanlarla denedik düzelmedi ancak illa orjinal olması gerek deniyor. İkisini de değişmek işime gelmiyor açıkçası. Bu sıkıntıyı yaşayanlar var mı?
 
Hocam Ne yaptınız aynı durum bende de var ama Benzine de yapıyor
 
Kardeş bu Cliolar buji buji kablosunu acayip seçiyor. Bende de aynı sıkıntılar vardı. Bujiyi de kabloyu da orjinal mais taktırdım. Halloldu.
 
Geri
Üst