- Katılım
- 20 Ağu 2021
- Mesajlar
- 1
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 44
Merhabalar
10 Ağustosta, Clio 4 aracımın çatlayan ön camımı kaskodan değiştirebilmek üzere Renault Mais Bursa'nın Karoseri bölümüne müracat ettim.
Karoseri Servis danışmanım Hatice Hanım, ilk karşılamadan tamirat sonrası aracımın teslimine her aşamada çok hızlı, güleryüzlü bir hizmet ve iletişim sağladı.
Hele ki ülkemizde yaz tatili / bayram döneminde çokça trafik kazasının yaşanarak araç hasarlarının ortalamanın epey üzerine çıktığı, bunun üzerine de sel felaketleri yaşandığı bu özel ve yoğun dönemde.
Memnun olmadığımızda, işlemelerimiz geciktiğinde hemen eleştiriyoruz, bu durumda güzel ve hızlı hizmeti de mutlaka takdir etmek lazım
.
Renault MAİS Bursa servisine ve , servis danışmanımız Hatice Hanım'a çok çok teşekkür ederim. Müşteri memnuniyeti denilen şey bu olsa gerek!!!
Saygılarımla
Oğuz Küçükçalık
10 Ağustosta, Clio 4 aracımın çatlayan ön camımı kaskodan değiştirebilmek üzere Renault Mais Bursa'nın Karoseri bölümüne müracat ettim.
Karoseri Servis danışmanım Hatice Hanım, ilk karşılamadan tamirat sonrası aracımın teslimine her aşamada çok hızlı, güleryüzlü bir hizmet ve iletişim sağladı.
Hele ki ülkemizde yaz tatili / bayram döneminde çokça trafik kazasının yaşanarak araç hasarlarının ortalamanın epey üzerine çıktığı, bunun üzerine de sel felaketleri yaşandığı bu özel ve yoğun dönemde.
Memnun olmadığımızda, işlemelerimiz geciktiğinde hemen eleştiriyoruz, bu durumda güzel ve hızlı hizmeti de mutlaka takdir etmek lazım

Renault MAİS Bursa servisine ve , servis danışmanımız Hatice Hanım'a çok çok teşekkür ederim. Müşteri memnuniyeti denilen şey bu olsa gerek!!!
Saygılarımla
Oğuz Küçükçalık