ApSUVai
Bilgi Girilmemiş
Gunlerdir Uyari Yapiliyor Ama Orali Olan Kim !
Vatandas Bugunu Yollarda Gecirdi Yine
Ozel Araba Kullanmasinlar Diyenlere
Metrobuslerde Cozum Degil Ki
Ne E-5 Ne Temde 7 Saat Boyunca Bir Tane Belediye Yahut Karayollari Araci Gormedim
Amacim Siyasi Ortama Zemin Hazirlayip Birilerini Suclamak Degil Siyaset Yasak Zaten Forumda Ama Gozumle Gordugum İcinde Dolastigim Sehire Dair Bir İki Cumle De Ben Yazayim İstedim
Kar Lastigi Kullanan Arac Sayisi Onceki Yillara Gore Artisda
Lakin Hala Daha Lastik Bulmak Zor Yok Hatta Carsamba Persembe Gelecek Dendi Gelmedi Alamadim Bende Fluence İle Ciktim Sabah Kis Lastigi Var Diye Michelin Alpin A4 Gecen Sezon Az Kullanilmis O Bile Bir İki Yerde Sardirdi Tuzlama Calismasi Yapmayip Kar Yagisini Bekleyen Yetkililer Size Sesleniyorum Sucu Yaz Lastigi Kullaniyor Vatandas Hala Deyip Topu Taca Atmayin Kis Lastikli Aracla Bile Eziyet Cektim Sayenizde Ote Yandan Aracimla Degil Toplu Tasimayi Tercih Etseydim Cok İstanbullu Gibi Ayazda Yurumek Zorunda Kalacaktim Araclarin İcinden
İgneyi Size Cuvaldizi Kendime Batirsam Yine Sonuc Ayni
El İnsaf Diyorum Sizlere
Vatandas Bugunu Yollarda Gecirdi Yine
Ozel Araba Kullanmasinlar Diyenlere
Metrobuslerde Cozum Degil Ki
Ne E-5 Ne Temde 7 Saat Boyunca Bir Tane Belediye Yahut Karayollari Araci Gormedim
Amacim Siyasi Ortama Zemin Hazirlayip Birilerini Suclamak Degil Siyaset Yasak Zaten Forumda Ama Gozumle Gordugum İcinde Dolastigim Sehire Dair Bir İki Cumle De Ben Yazayim İstedim
Kar Lastigi Kullanan Arac Sayisi Onceki Yillara Gore Artisda
Lakin Hala Daha Lastik Bulmak Zor Yok Hatta Carsamba Persembe Gelecek Dendi Gelmedi Alamadim Bende Fluence İle Ciktim Sabah Kis Lastigi Var Diye Michelin Alpin A4 Gecen Sezon Az Kullanilmis O Bile Bir İki Yerde Sardirdi Tuzlama Calismasi Yapmayip Kar Yagisini Bekleyen Yetkililer Size Sesleniyorum Sucu Yaz Lastigi Kullaniyor Vatandas Hala Deyip Topu Taca Atmayin Kis Lastikli Aracla Bile Eziyet Cektim Sayenizde Ote Yandan Aracimla Degil Toplu Tasimayi Tercih Etseydim Cok İstanbullu Gibi Ayazda Yurumek Zorunda Kalacaktim Araclarin İcinden
İgneyi Size Cuvaldizi Kendime Batirsam Yine Sonuc Ayni
El İnsaf Diyorum Sizlere

için 1.5km yürümek zorunda kaldım o tipide :berbat Eve geldikten 1.5 saat sonra kar küreme geçti saat 14:30'dan bu yana bi kar küreme makinesi geçmedi evde kuah hastası var elektrikler kesilince makine yandı biz napıcaz şimdi ? Yolda 5 cm'den aşağı kar yoktur toplu taşıma için 1 minibüs 1 otobüs var onlarda saatte bir bile geçemiyor