- Katılım
- 16 Mar 2026
- Mesajlar
- 1
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 1
Abiler, ablalar selam. Yaklaşık 3 ay önce ilk aracım olan 2020 Megane 4 1.5 Blue dCi Icon paket aracımı aldım ve gayet güzel bir şekilde kullanıyordum. Ancak zamanla R-Link sisteminde navigasyon gibi bazı özelliklerin eksikliğini fark etmeye başladım.
İnternette biraz araştırma yaptım ve bazı bilgiler edindim. Fakat araçtan çok fazla anlamadığım için bu forumda sizlere sormak istedim. CarPlay’i aktif etmenin bir yolu var mı, varsa nasıl yapılır?
Bir de bu gizli özellikleri açtırmak konusunda ne düşünüyorsunuz? Sizce mantıklı mı?
Bu konuda bilgi sahibi olanlar yardımcı olursa çok sevinirim. Şimdiden teşekkür ederim.
İnternette biraz araştırma yaptım ve bazı bilgiler edindim. Fakat araçtan çok fazla anlamadığım için bu forumda sizlere sormak istedim. CarPlay’i aktif etmenin bir yolu var mı, varsa nasıl yapılır?
Bir de bu gizli özellikleri açtırmak konusunda ne düşünüyorsunuz? Sizce mantıklı mı?
Bu konuda bilgi sahibi olanlar yardımcı olursa çok sevinirim. Şimdiden teşekkür ederim.
