Megane 1 Çalışma esnasında oluşan ses

Merhaba, benim Megane 1 1998 arabamda bugünlerde kontak açılır açılmaz, daha motor çalıştırılmadan once
TAK TAK diye Kalorifer Klape motorundan devamlı bir ses geliyor. Bu ses KLAPEnin dişli arızası nedeni ile kendi kendine
açılıp kapanmasından dolayı meydana geliyor. Bu megane'larda çok sık olan bir arıza imiş ve tamiri hem masraflı
hemde pahalıya mal oluyormus.En ekonomik çözüm ise KLAPE MOTORU'na giden kablonun fişini çekmek olduğunu,
yani KLAPE MOTORU'nu devre dışı bırakılmasını söylediler. Bir iki elektrikçiye uğradım, klape motorunun fişinin
yerini bilemediklerinden işlemi yapamadılar. 3cü elektrikçi, Torpido gözünün arka tarafında motor kaputunun
altında, hemen hemen AKÜ'nün arka sağ tarafında bir konnektörün fişini çekerek (bu kablo Klape motoruna giden
kablo) KLAPE MOTORU elektrik bağlantısını iptal ederek, KLAPE MOTORunu devre dışı bırakmış oldu. Böylece
o asap bozucu TAK TAK sesinden kurtulmuş olduk. KLAPE MOTORUNUN FİŞİNİ BAŞKA YERDE ARAMAYIN. Torpido
gözünün arkasındaki (motor kaputu altında) Akünün civarında meydanda olan bir kablo ve fiş. Arabanızın diger
taraflarını boşu boşuna söktürmeyin.
 
yani haklısın ben kendim iptal etmiştim çekmeyen bilmez o sesi araca binen bir sorardı çalısmasın bende o ses hiç durmuyordu sıfırını taktık gene soket ten cektım satıcagım zaman takarım satmayı düsünmsemde aracı
 
merhabalar,Megane Scenıc-2 2009 aracımın,iç havalandırma düğmesine basdığımda
(Aracın sadece dışardan hava almadan içerdeki havayı devir daim yaptığı düğme)
Hava üflemiyor,iç devir daim düğmesini kapattığımda ,dışarıdan aldıgı hava yı normal üflüyor,
elektrikçi gögüs sökülecek kalorifer motorunun orda yapışkanlık özelliği kaybolup düşen boruyu tıkayan bir karton gibi bir parça var
o sökülüp iptal edilecek diyor.
Söktürmelimiyim gögsü acaba bilen arkadaş varsa lülfen bilgi verebilirmi.
 
Merhaba, benim Megane 1 1998 arabamda bugünlerde kontak açılır açılmaz, daha motor çalıştırılmadan once
TAK TAK diye Kalorifer Klape motorundan devamlı bir ses geliyor. Bu ses KLAPEnin dişli arızası nedeni ile kendi kendine
açılıp kapanmasından dolayı meydana geliyor. Bu megane'larda çok sık olan bir arıza imiş ve tamiri hem masraflı
hemde pahalıya mal oluyormus.En ekonomik çözüm ise KLAPE MOTORU'na giden kablonun fişini çekmek olduğunu,
yani KLAPE MOTORU'nu devre dışı bırakılmasını söylediler. Bir iki elektrikçiye uğradım, klape motorunun fişinin
yerini bilemediklerinden işlemi yapamadılar. 3cü elektrikçi, Torpido gözünün arka tarafında motor kaputunun
altında, hemen hemen AKÜ'nün arka sağ tarafında bir konnektörün fişini çekerek (bu kablo Klape motoruna giden
kablo) KLAPE MOTORU elektrik bağlantısını iptal ederek, KLAPE MOTORunu devre dışı bırakmış oldu. Böylece
o asap bozucu TAK TAK sesinden kurtulmuş olduk. KLAPE MOTORUNUN FİŞİNİ BAŞKA YERDE ARAMAYIN. Torpido
gözünün arkasındaki (motor kaputu altında) Akünün civarında meydanda olan bir kablo ve fiş. Arabanızın diger
taraflarını boşu boşuna söktürmeyin.

Fotoğraf atma imkanınız varmı? Aynı sorun şuan aracımda var ve usta gögüs komple sökülecek tırnaklar falanda kırılabilir garanti veremem bide üste 300 lira alırım dedi... Bu kadar zor olmamalı... En azından iptal edelim sonuçta sıcak soguk havada bi sıkıntı yok.
 
Geri
Üst