- Katılım
- 17 Kas 2015
- Mesajlar
- 14
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 39
https://www.youtube.com/watch?v=_7Hb74reKsA&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=cYY7ttWmkQM&feature=youtu.be
Ne zaman ustaya götürsem yapmıyor bu olayı ben de videoya çektim..
BELİRTİLER;
- Çekiş düşük (berbat değil, ustalar anlayamıyor!) eski halini bildiğim için ben fazlasıyla hissediyorum
- Normal ayak sabit gazdayken gidişte bir kararsızlık, sanki karbüratörlü lpgli arabalarda olan dalgalanmalar gibi
- Videoda olan tar tar gaza bastıkça artan gazı bırakınca giden bir ses (sürekliliği yok, haftada 1 de olabiliyor 5 de..)
- 2. viteste giderken misal 3'e atacak bi boşa atar gibi kendini salıyor 2-3 sn sonra toparlayıp kendine gelip devam ediyor (ortalama haftada 3-4 kez yapıyor)
kat konvertörden dediler egzozcu baktı tıkalı değil dedi, egzozdan dediler egzozcu bir şey yok normal her şey dedi
şanzımandan dediler şanzıman ustasına götürdüm bir sıkıntı yok dedi yine de yağ değişti bir sonuç olmadı
buji-bobin dediler onu da değiştik azaldı ama çözülmedi
yağı suyu tam, 2008 model 130bin de otomatik benzin/lpg'li araç
En son başakşehir atatürk sanayi de bir yere götürdüm egzantrik mili, kasnağı değişecek dolayısıyla (yeni değişmiş olan) triger seti de değişecek 800-900'e patlar dediler
herkes farklı bir şey söylediği için ve hali hazırda 1000 liraya yakın para harcamış olduğum için temkinli yaklaşıyorum fazlasıyla..
Son olarak Manyetik kaptörü araştırırken foruma geldim, ama sanırım ilk çalışmayla alakalı bir durum o okuduğum kadarıyla, yoksa üstteki belirtilere de sebep olabilir mi?
Sorunun en büyüğü sürekliliğinin olmaması.. Sanayiye, servise gidiyorum araba taş gibi diyorlar yolluyorlar bu yüzden 5-6 aydır çözülemedi mevzu..
Önerisi olan varsa sevinirim..
https://www.youtube.com/watch?v=cYY7ttWmkQM&feature=youtu.be
Ne zaman ustaya götürsem yapmıyor bu olayı ben de videoya çektim..
BELİRTİLER;
- Çekiş düşük (berbat değil, ustalar anlayamıyor!) eski halini bildiğim için ben fazlasıyla hissediyorum
- Normal ayak sabit gazdayken gidişte bir kararsızlık, sanki karbüratörlü lpgli arabalarda olan dalgalanmalar gibi
- Videoda olan tar tar gaza bastıkça artan gazı bırakınca giden bir ses (sürekliliği yok, haftada 1 de olabiliyor 5 de..)
- 2. viteste giderken misal 3'e atacak bi boşa atar gibi kendini salıyor 2-3 sn sonra toparlayıp kendine gelip devam ediyor (ortalama haftada 3-4 kez yapıyor)
kat konvertörden dediler egzozcu baktı tıkalı değil dedi, egzozdan dediler egzozcu bir şey yok normal her şey dedi
şanzımandan dediler şanzıman ustasına götürdüm bir sıkıntı yok dedi yine de yağ değişti bir sonuç olmadı
buji-bobin dediler onu da değiştik azaldı ama çözülmedi
yağı suyu tam, 2008 model 130bin de otomatik benzin/lpg'li araç
En son başakşehir atatürk sanayi de bir yere götürdüm egzantrik mili, kasnağı değişecek dolayısıyla (yeni değişmiş olan) triger seti de değişecek 800-900'e patlar dediler
herkes farklı bir şey söylediği için ve hali hazırda 1000 liraya yakın para harcamış olduğum için temkinli yaklaşıyorum fazlasıyla..
Son olarak Manyetik kaptörü araştırırken foruma geldim, ama sanırım ilk çalışmayla alakalı bir durum o okuduğum kadarıyla, yoksa üstteki belirtilere de sebep olabilir mi?
Sorunun en büyüğü sürekliliğinin olmaması.. Sanayiye, servise gidiyorum araba taş gibi diyorlar yolluyorlar bu yüzden 5-6 aydır çözülemedi mevzu..
Önerisi olan varsa sevinirim..