• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Megane 2 Sw :)

xenon sis farı taktırdım,amerikan park olucak araç şu anda memlekette babam aldı götürdü arabasız bıraktı beni :D.App plaka ve amerikan park kaldı bide Megane Rs tamponu taktırıcam yeterli olur umarım.
 
Rs tampon bence gereksiz güzel bi dynamique jantı amercian sinyal ve xenon sislerde daha yakışıklı olur cıtalarıda göbde rengine boyatabilirsin
 
Ön tampon daki ekleride siyah'a boyatsam yakışırmı sence MeGGy ?
 
Geri
Üst