- Katılım
- 29 Nis 2012
- Mesajlar
- 15
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
Merhaba arkadaslar forumda yeniyim... Sorum su Megane 3 1.5 dci 105 bg araca sahimi aracimda bixenon far filan bulunmakta ben bu amerikan sinyal isini nasil yapabilirim bazi arkadaslar yerli uretimde yanmayan gunduz farlarini boyle yapmis bende bunu yapmak istiyorum fakat IZMIRde nerden bulabilirim bunu yapacak yer yardimlariniz icin simdiden tesekkurler
Sent from my iPhone
Sent from my iPhone

gündüz ki görüntüsünü şöyle bir düşündüğümde yakışmaaycağını değerlendiriyorum. piyasada bulabileceğin modüller 5 watt a göre ayarlandığından farklı bir modül kullanman gerekebilir. öyle bir modül e daha ben rastlamadım. ancak çift duylu ampülle modülsüz kullanabilirsin ama böyle bir bağlantıda ister istemezde kablolarda aşırı ısınma meydana geleceğide aşikardır. ısıyı engellemek için araya röle atman gerekir herşey bir yana iyi bir elektrikçi lazım