Megane 3 coupe 1.4 tce 130 hp chip tuning

Wabbajack

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
14 Eyl 2012
Mesajlar
14
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Arkadaşlar öncelikle merhaba sitede yeniyim ve ilk mesajım sorum şu aracıma chip tuning yaptırmak istiyorum acaba 130 hp olan motor gucu nekadar artırılır bu uygulama ile sitede aradım ama bulamadım yardımcı olursanız bilgilendirirseniz çok sevinirim.
 
Son düzenleme:
1.4 TCE dünya için eski ama türkiye için yeni bir motor ne yazıkki.. Bu konuda calışma yapan oldugunuz sanmıyorum.. Ama chip yaptıran yazılım yaptıran arkadaşlarımız yardımcı olacaklardır..
 
Turkiyede daha 1.4 tce motorlar satilmiyor diye biliyorum. Ama keske Fluence'de olsaydi iyi olurdu.
 
1.4 tce için yazılım yapıyoruz. %25 güvenli limitlerde artış oluyor. daha fazlasınıda alabiliriz ancak güvenli olmaz.
 
130*0,25=32,5
130+32,5=162,5 HP Bence masrafı ne olursa olsun değer. Bunu bide egzoz ve filitre ile desteklerseniz öyle saıyorum ki rahatlıkla kasmadan 165 hp leri alırsınız.
 
güzelde olur 165 hp
 
Chip+Kat iptali+filtre ile 170 alan var diye duydum TCe'm olsa vallahi kaçırmam
 
arkadaslar tcelerde su an bıldıgım bır ıkı calısma var bunlardan bırı bır arkadasıma aıt arac soylendıgı uzere avrupadan tahammuller ıcerısınde 155 beygır 240 tork 150beyır 255tork seklınde hazı yazılmları getırtılıp burada ounabılıyor halı hazırda aracta bulunan oldukca buyuk katalızoru cıkarıldıgında 10 beygır almak oldukca mumkun ancak acık hava fıltresı bu araca yaramıyor cunku kucuk motor kucuk hacımde bulunması sebebı ıle sıcak havayı kolayca cekebılıyor kutu ıcı en makulu aradasımın aldıgı deger 169beygır 245 tork seklındedır arac ıstanbulda yada dıger sehırlerde kullanılıcaksa 169 beygırlık optımum beygır gucu cıkısı sıkıntısızdır ancak antalya adana gıbı cok sıcak yerlerde aracın motor sogutması yetersız kalabılır bu sebeble tahammullerde yapmak dahamantıklıdır cunku aracın butun motoru ve motor bılesenlerı taamıyle nıssan dır renoya aıt hıc bır parca mevcut degıldır blok oldukca saglam bır bloktur hemde tahmın edılenden oldukca ust duzeyde bır saglamlıga sahıptır tecrubeyle sabıttr...
 
iyice arastırıp karar vermek gerekiyor egzoz sistemindeki oynamalarda cunku degerleri cok fazla degiştirebiliyor.. ve sahsen ben yazılım yaptırsam hazır yazılımlardan değilde custom tercih ederdim..
 
Arkadaşım nissan renault şirket evliliği yapmış iki şirket, renault ait parça yok dediğin firma, nissanın uzun yıllardır motor desteğini vermekte. En son geliştirdiği 1.6 dci ile de Nissan kasalarında yerini alan Renault motorudur.

Küçük motor küçük hacim dediğin aynı kaput altı hacimde 2 lt RS motoru 265 HP stok güç çıkarıp rahat nefes alabiliyorken, sorunun hacimden kaynaklanmadığını görmek mümkün sanırım.

130 HP tce'nin gelmeyişine gelince, bu motorun gücü revizyona uğrayıp emisyon ve ömür konuları dikkate alınıp 115 HP'ye çekildi.

arkadaslar tcelerde su an bıldıgım bır ıkı calısma var bunlardan bırı bır arkadasıma aıt arac soylendıgı uzere avrupadan tahammuller ıcerısınde 155 beygır 240 tork 150beyır 255tork seklınde hazı yazılmları getırtılıp burada ounabılıyor halı hazırda aracta bulunan oldukca buyuk katalızoru cıkarıldıgında 10 beygır almak oldukca mumkun ancak acık hava fıltresı bu araca yaramıyor cunku kucuk motor kucuk hacımde bulunması sebebı ıle sıcak havayı kolayca cekebılıyor kutu ıcı en makulu aradasımın aldıgı deger 169beygır 245 tork seklındedır arac ıstanbulda yada dıger sehırlerde kullanılıcaksa 169 beygırlık optımum beygır gucu cıkısı sıkıntısızdır ancak antalya adana gıbı cok sıcak yerlerde aracın motor sogutması yetersız kalabılır bu sebeble tahammullerde yapmak dahamantıklıdır cunku aracın butun motoru ve motor bılesenlerı taamıyle nıssan dır renoya aıt hıc bır parca mevcut degıldır blok oldukca saglam bır bloktur hemde tahmın edılenden oldukca ust duzeyde bır saglamlıga sahıptır tecrubeyle sabıttr...
 
Geri
Üst