Evet arkadaşlar almış olduğum çıkma beyin sanırım işe yaradı tabiki 3-4 günlük bir deneme süresi talep ettim çıkmacıdan. Dediğim gibi yetkili servisteki ustanın da ısrarla söylediği gibi sıkıntı beyindeymiş sanırım. Bu arada yetkili servis Ankara çelik oto sanayideki ustamda neziroğlundan ayrılma.. Ayrıca sanayide PC bağlantısı sonrası bir çok arıza göründü bu arızaların durduk yere birden çıkması beyinde bir sıkıntı olabileceği ihtimalini güçlendiriyor dedi. Sonuç olarak 900 tl sonucu olacakları bekleyip göreceğiz. Hakkımızda hayırlısı.