• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Megane Sedan 2016 Resmi Fotoğraflar

*USTA

Mustafa USTA, T.C Vatandaşı,
Yönetici
Genel Başkan
09-Aydın
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
33,900
Tepkime puanı
1,855
Puanları
113
Yaş
57
80733_1_5.webp

80734_1_5.webp
80735_1_5.webp
80736_1_5.webp
80737_1_5.webp

80738_1_5.webp

80739_1_5.webp
80740_1_5.webp80741_1_5.webp
80742_1_5.webp

80743_1_5.webp

80746_1_5.webp

83508_1_5.webp

83509_1_5.webp

83510_1_5.webp

83511_1_5.webp
83512_1_5.webp
83513_1_5.webp

83514_1_5.webp

83515_1_5.webp83516_1_5.webp

83517_1_5.webp

83518_1_5.webp

83519_1_5.webp

83520_1_5.webp

83521_1_5%20(1).webp

83522_1_5.webp

83523_1_5.webp

83524_1_5.webp

83525_1_5.webp

83526_1_5.webp

83527_1_5.webp

83528_1_5.webp

83529_1_5.webp

83530_1_5.webp

83531_1_5.webp

83532_1_5.webp

83533_1_5.webp

83534_1_5.webp

83535_1_5.webp

83536_1_5.webp
83537_1_5.webp

83538_1_5.webp

83539_1_5.webp

83540_1_5.webp

83541_1_5.webp

83542_1_5.webp

83543_1_5.webp

83544_1_5.webp

83546_1_5.webp

83547_1_5.webp

83548_1_5.webp

83549_1_5.webp

83550_1_5.webp

83551_1_5.webp

83552_1_5.webp

83553_1_5.webp

83554_1_5%20(1).webp

83555_1_5.webp
 

Ekli dosyalar

  • 80740_1_5.webp
    80740_1_5.webp
    55.7 KB · Görüntüleme: 87
  • 83515_1_5.webp
    83515_1_5.webp
    50.4 KB · Görüntüleme: 97
Beyaz çok yakışmış.Çok beğendim.
 
Gecede arkadan bir başka duruyor.
 
Cam tavan dediğin böyle olacak...

14563340_10154563820892622_2090850782271961310_n.jpg




14650262_10154563820887622_7705830358131304011_n.jpg


14641892_10154563820882622_6656347008280699211_n.jpg


14650228_10154563820957622_4424381524603131558_n.jpg
 
Beyaza hayran kaldığım doğrudur.:qw
 
Çok iyi olmuş gerçekten. :bravo
 
Canlısını görmeden bir şey demem yanlış olur. Symbol, albea bile bilgisayarda veya kataloglarda mercedes gibi duruyor. Ayrıca ben kum beji rengini veya vizon kahveyi beğendim. beyaz her arabaya çok güzel yakışıyor ve ayrıntıları güzel gösteriyor, ancak o kadar çok beyaz araç var ki insan farklı olsun istiyor.
 
Kadjardan once ciksaydi heralde tercihim megane olurdu.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Kadjarda bir yıl önce cıkan araba lakin bir çok opsiyonu yok. Megane 4 özenmisler
 
Çok keyifli sürüş ve görselliğin ön plana çıktığı bir araç olduğu belli


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Geri
Üst