- Katılım
- 9 Eki 2010
- Mesajlar
- 0
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
valla eren beyaz yakışmış ama o nostaljiyi vereceksen gold kardeşim
willams yazıları ile aynı renk ..
willams yazıları ile aynı renk ..Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.
willams yazıları ile aynı renk ..cok iyi olmus abi masallahkac kilo onlar baktiniz mi hic
Aynen kardeşim. Arkadaşlarla tanıştık orda. İyi adamlar. Mangal falan yaktık laklak. Fiorino iyi oldu![]()
valla eren beyaz yakışmış ama o nostaljiyi vereceksen gold kardeşimwillams yazıları ile aynı renk ..
Yan taraflardaki Williams logoları eksik
Jantlarda orjinal jantları olsa eminim daha güzel dururdu ama olsun bu haliyle bile çok güzel görünüyor![]()
williams ın orj. jantlarının peşindeydin, izini bulamadın sanırım. bunlarda fena olmamış. her türlü gideri var![]()
Fafi ve Adil ikiside çok kraldırMakara muhabbet bayağı gülmüşsünüzdür abi
![]()
, orjinal denk gelirse alınabilir tabii...jantlar cukk oturmuş, orjinal denk gelirse alınabilir tabii...
![]()
O iş aklımda var zaten senin işlerin i bitsin yaparız bir ayarlama...Eyvallah abi. Orj başka tabi
Bir ara tüm kasa cliolar yanyana foto çektirmeli![]()

