- Katılım
- 9 Eki 2010
- Mesajlar
- 2,425
- Tepkime puanı
- 17
- Puanları
- 0
- Yaş
- 41
Eren bir yerlere taş attın yine
pazartesi kaç gibi gidecem servise bende gelebilirim duruma göre...
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.
Eren bir yerlere taş attın yinepazartesi kaç gibi gidecem servise bende gelebilirim duruma göre...
plakanın 53 olması ayrı bi güzel olmuş he![]()
Lanyard çok güzelmiş bendede Alonso'nun olduğu zamana ait olanı var.Turkuaz mavi sarı renklerle![]()
maşallah eren abi tam hazır hale trafiğe ne zaman çıkacak araç ?
İstediğin için satmak isterdim ama sevdiğim bi abimden hediye olduğu için yapamam Eren abiSatarsan alırım sendeki LanyardıYada foto varsa koyarmısın? Merak ettim bak şimdi.
