• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Merhaba

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan eay
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

eay

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
5 Ocak 2020
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
33
İsim: Eren
Soyisim: Ay
Yaş: 26
Yaşadığı Yer: İstanbul
Otomobilinizin Markası ve Modeli: Clio 4
Meslek: Mühendis
Tavsiye eden: -
Renault Fan Club'ı Nereden Duydunuz: internet

Merhaba,
daha önceden Twingo kullanicisiydim,
8 aydir Clio 4 aracim var.
Renault dan yana sansim pek yaver gitmiyor 😊
 
Ailemize hoş geldiniz, keyifli ve faydalı forumlar dilerim.:eyv
 
Hoşgeldiniz keyifli aktif forumlar [emoji112]
Neden şansınız yaver gitmiyor [emoji848]
 
Geri
Üst