• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Milli Piyangoda Büyük İkramiye Pek Hayırlı Olmuyor Galiba ?

haram olduğu için hayırlı olmaz(.)
fakir sapıtır kaybeder, zengin ise nasıl gittiğini anlamadan kaybeder.
haramın hayrını iddia etmek anlamsız...
 
Her zaman parayla iş olmaz,dürüstlük ve itibar daha önemli paranın bile yapamadığı şeyleri yapıyor yeri gelince.Her insan parayı kaldıramaz.
 
Zamanında Zonguldak'lı bir arkadaşımın ailesine çıkmıştı ikramiye. Güzel de para aldılar, mantıklı ticaret atılımı yaptılar, 20' ye yakın insana iş imkanı sundular. Şimdi halen görüşüyorum, durumları çok iyi, refah içinde yaşıyorlar.
 

Benzer konular

Geri
Üst