• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Mini Folyo Buluşması !! ANKARA

EVREN TOPCU

Yasaklı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
15 Ara 2010
Mesajlar
301
Tepkime puanı
72
Puanları
0
Bugün Onur Abi,Ayberk,Burak ve Ben Rüya da biraraya geldik.Sağolsunlar ilk defa tanışmamıza rağmen hepsi cok sağlam çocuklar. Onur Abi sen başkasın ama biliosun :) Ayberk te bomba eleman ama en önemlisi burak :) Burak abicim sende cok tatlısın(yanlış anlaşılmasın)

Burağın aracına yapılan eklemeleri burak yakında yayınlar ben sölemicem
:)

imag1124.jpg




imag1125f.jpg




imag1126.jpg




 
Son düzenleme:
Ne anladık bu işten bir parmak bal çaldın gidiyorsun...:D
 
Hayat size güzel arkada$ bulu$un habire , dönemedim Ankaraya bugun icime dert oldu :) Tanidik düzgün bi folyocunuz vardir in$allaaaaah 5'inde kismetse tavan kaput diyorum Onur abi duy sesimi :)
 
Evren abi şimdi girdik eve:D senin fikir kaç saat uğraştırdı bizi:D
 
Bu arada ilk fotoda clionun bagaj kapagındaki baklavaya dikkatinizi cekmek isterim ben gelmeden önce yarım kilo yemişler :D banada 2 dilim bırakmışlar hemde benim gibi adama gerisini sizdüşünün artık hehehehehehe :eyv
 
Güzel Buluşma Olmuş...:eyv

Renault Fan Club - Blogcu 'a Eklenmiştir...:eyv
 
Teşekkürler Evren,
Tanışmak bugüne kısmetmiş,çok memnun olduk.Beraber nice günlere diyelim.
Rüya da bugün,Burak'ın clioya el attık.
*sislere Xenon
*tamponlara folyo
*logolara folyo
*bagaj üstü ince spoiler
*direksiyon deri kaplama
*parklara-plaka aydınlatmasına led
*plakalara inceden görsel işlem

yapılanlara deydi doğrusu
 
Resimler görünüyor şimdi, iki dilim baklava yeter mi o cüsseye...:D
Burak resimleri yükle bira önce...
Onur Abi kolçak işini sorabildiniz mi?
 
Geri
Üst