- Katılım
- 27 Kas 2014
- Mesajlar
- 70
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 49
Motoru yaptırdıktan sonra Muğla'ya doğru uzun yol yaptım (650Km) Servisin dediği üzere hiç PLG kullanmadan sadece benzin ile gittim. 40 Lt kadar benzin aldım. Gittiğimde epey bir benzin vardı hala depoda. Buraya kadar herşey güzel.
Baktım bizim evin dibinde seyyar muayene istasyonu kuruluyor. Hah dedim isabet, gittim hemen. (Bundan sonrası macera işte.)
Dediler sıra yok. Oha dedim 3 günlük sıra nasıl olmaz. Tam geri dönüyordum. Bi adam yanaştı. Abi istersen hemen şimdi sokalım muayeneye dedi. Nasıl olacak? 50 TL vereceksin en önden gireceksin...
Düzeni kurmuşlar. Yok saolasın dedim. Eve gittim. Aradım Tüv ü. Anlattım. Ertesi gün gittim. Aaa sıra var... Hayret.
Neyse girdik muayeneye. Şasi numarası yok. Ara ara. En son LPG nin altında bir yerde denildiği aklıma geldi. Gittik sanayiye LPG tankını söktürdük. Altında çıktı numara. 1-2 rakam okunmuyor. Dedim takmazlar inşallah. Taktılar...
Gittik tekrar sanayiye. Tel fırça ile fırçaladık. Yok, zaten laserle yazılmış. Öyle çakma falan gibi değil. Kabul edilmedi.
Makina Muh. Odasına gidildi. Resimler çekildi. 200TL+ Kdv rapor parası verildi. 1 gun beklenildi. (Çalıntı vs. araştırılıyormuş.) Sonrasında raporla sanayiye gidildi. 150 TL çakma parası verildi. (Kayınpeder eski sanayici. Ondan dolayı 150 yoksa 250 diyorlarmış.) Sonra emniyete gidildi. Başına ve sonuna EGM mührü çakıldı.
3 günlük bir uğraş sonunda sağlam bir yere çaktırdık. Ama canımız çıktı. Haybeye de 500 TL ye yakın para verdik. Burada bahsetmediğim lastik kısmının sökülmesi, takılması, LPG nin sökülmesi takılması vs. onlarla birlikte 500 u buldu sadece numara çakılması...
Demem o ki siz siz olun şasi numaranıza gözünüz gibi bakın. Frende, motorda problem olsa daha zahmetsiz ve ucuza çıkıyor...
Baktım bizim evin dibinde seyyar muayene istasyonu kuruluyor. Hah dedim isabet, gittim hemen. (Bundan sonrası macera işte.)
Dediler sıra yok. Oha dedim 3 günlük sıra nasıl olmaz. Tam geri dönüyordum. Bi adam yanaştı. Abi istersen hemen şimdi sokalım muayeneye dedi. Nasıl olacak? 50 TL vereceksin en önden gireceksin...
Düzeni kurmuşlar. Yok saolasın dedim. Eve gittim. Aradım Tüv ü. Anlattım. Ertesi gün gittim. Aaa sıra var... Hayret.
Neyse girdik muayeneye. Şasi numarası yok. Ara ara. En son LPG nin altında bir yerde denildiği aklıma geldi. Gittik sanayiye LPG tankını söktürdük. Altında çıktı numara. 1-2 rakam okunmuyor. Dedim takmazlar inşallah. Taktılar...
Gittik tekrar sanayiye. Tel fırça ile fırçaladık. Yok, zaten laserle yazılmış. Öyle çakma falan gibi değil. Kabul edilmedi.
Makina Muh. Odasına gidildi. Resimler çekildi. 200TL+ Kdv rapor parası verildi. 1 gun beklenildi. (Çalıntı vs. araştırılıyormuş.) Sonrasında raporla sanayiye gidildi. 150 TL çakma parası verildi. (Kayınpeder eski sanayici. Ondan dolayı 150 yoksa 250 diyorlarmış.) Sonra emniyete gidildi. Başına ve sonuna EGM mührü çakıldı.
3 günlük bir uğraş sonunda sağlam bir yere çaktırdık. Ama canımız çıktı. Haybeye de 500 TL ye yakın para verdik. Burada bahsetmediğim lastik kısmının sökülmesi, takılması, LPG nin sökülmesi takılması vs. onlarla birlikte 500 u buldu sadece numara çakılması...
Demem o ki siz siz olun şasi numaranıza gözünüz gibi bakın. Frende, motorda problem olsa daha zahmetsiz ve ucuza çıkıyor...