Ne kullanma klavuzu var ne de ilkyardım çantası.....

scania_vabis_55

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
18 Eyl 2012
Mesajlar
114
Tepkime puanı
3
Puanları
0
Aracımı alalı bugün itibari ile 6 ay bitti kilometresi ise 6500.Bayiye bir kaç defa gittim.Bayan arkadaş beni sallamak amaçlı cümleler kuruyor.Konuşurken çok belli ediyor salladığını ama ben inanın bayan diye sesimi çıkartmıyorum.Neyse geçen gittim tekrar bana ilkyardım çantamın geldiğini söyledi tamam dedim baktım dacianın ilk yardım çantası.Zaten kullanma klavuzu falan unuttuk onlarıda,Ya dedim ben renault aldım ama dacia vermeseniz dedim.Hala bana kalmadı diyor.Ula benim arabamla gelen renault-mais ilkyardım çantası ne oldu araç başına 1er adet gelmiyormu diyorum.Bakıyo suratıma kendimi tren zannetmeme neden oluyor.Zaten ne alt takım sesi+ne arka bagaj sesi+nede rüzgar sesinden kurtardık.Yani okadar soğudumki arkadaşlar anlatamam yani.Servisi aramaya çekiniyorum az ters bişey olsa çok ağır konuşacağım yanii ne bilimmm.......
 
Sikayeti direkt mais e telefon acarak bayi ile ilgili memnuniyetsizligi iletin. Mutlaka sikayetle ilgili kayit numarasini da isteyin ki takip icin kolaylik olsun. Webden telefon numaralarina ulasabilirsiniz.
 
bence de mais e bildirin bunları sana geri dönüş yaparlar büyük ihtimal işin bitincede o servisin önünden geçme derim
 
Önce şikayetvar.com şikayetinizi yazın derim onlar sizi ararlar zaten bırakın onlar kostursun peşinizden
 
Önce şikayetvar.com şikayetinizi yazın derim onlar sizi ararlar zaten bırakın onlar kostursun peşinizden

İyi ki yazmadan okumuşum diğer arkadaşın yorumlarını. Yoksa neredeyse birebir aynı yazacaktım.
 
mym@renault.com.tr adresine mail atarak şikayette bulun ayrıca şikayetimvar.com a da şikayet et...
 
serviste çözüme ulaştıramadığınız her konu için renaulta mail atın arkadaşlar. benim capturdan iki farklı yerden ses gelme şorunu oldu. ikisinde dedefalarca servie gittim ama çözülemedi mais e mail attım şu an arabada tık ses yok :D
 
E-mail attınız.Ondan sonra renault mais geri döndü ve ilgili servisi aradı.Servise davet edildikten sonra mı ? servis işi çözdü.Ya da telefondan yada e-mailden sonra doktora gidince geçen diş ağrısı gibi maisin haberi olduktan sonramı sorunlar kendiliğinden ortadan kalktı.Arada kaldım da :)
 
mym@renault.com.tr adresine mail atarak şikayette bulun ayrıca şikayetimvar.com a da şikayet et...

Merhaba oda çözüm değil işlerine geldiği gibi al bendende bir örnek, Mais sadece izliyor.. Tüketici mahkemesine vereceğim

Kasım 2013 yılında Kayseri Mais bayisi GÜLPAR OTO'dan CLİO 4 SS araç satın aldım. Aracı aldığım ilk aydan itibaren, sürekli yol bilgisayarımda arıza lambası yanması nedeni ile her gittiğimde araca toplamda dört defa yazılım atıldı. Problem hala devam ediyor.
Soru ve Sorunlar maddeler halinde aşağıda.
1. Sürekli çözülemeyen arıza ışığı sorunu sanırım fabrikadaki bütün yazılımlar denendi.
2. Her seferinde müdahale edilmesine rağmen, tarafıma verilmeyen servis fişi (sanayi bakanlığına bugün bildirdim.)
3. Olayları görmesine rağmen sadece izleyici olarak kalan MAİS
4. Diğer il bayilerinde olmasına rağmen Kayserideki bayide bulunmayan akü ve uyumsuz akünün aracıma bilgi ve belge verilmeden takılması durumu anladığımda biz geçici taktık diye geçiştirilmesi 25 gündür gelmeyen akü Fransadan geliyormuş
 
Geri
Üst