• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Niğdeli olan varmı... makina mühendisliğine kayıt yaptırmaya geliyorum..

şehir merkezinde ev bulmak zor tokide daha iyi daha rahat bulursun.... okulada daha yakın...

evet.. tokide bulurum inşallah... komşumuzun kızı 5 kişi adam başı 100 tl den 500 tl ye kalıyorlarmış toki de... bende öyle birşey bulurum inşallah... madidiyat biraz sıkıntılı.... bakacağız artık...
 
komşumuzun kızıda bu sene kazandı... ona haber saldım.. cevrendekilere sor banada ev bul dedim.. :)
 
Niğdeliyim ama ankarada yaşıyorum..
Hayırlı uğurlu olsun...
 
teşekkürler... niğde de yaşyan lazım saolasın
 
Geri
Üst