26 Eki 2011 #11 CanCaloz Can ALBAYRAK, Kayıtlı Üye Bilgi Girilmemiş Katılım 10 Eki 2010 Mesajlar 1,699 Tepkime puanı 0 Puanları 0 vardı Renault düz full stock bir megane coupe beyaz renk
26 Eki 2011 #12 orkhun Bilgi Girilmemiş cok pahalı yapmıslar ama cok da ucuz olsa mıllet dolusur işte oyle bır sey belkı bır gun gıder tozunu alırım rs le
cok pahalı yapmıslar ama cok da ucuz olsa mıllet dolusur işte oyle bır sey belkı bır gun gıder tozunu alırım rs le
26 Eki 2011 #13 ArMy Yasaklı Üye Bilgi Girilmemiş Katılım 25 Kas 2010 Mesajlar 1,129 Tepkime puanı 0 Puanları 0 Yaş 37 CanCaloz' Alıntı: vardı Renault düz full stock bir megane coupe beyaz renk Genişletmek için tıkla ... O yarıştı mı.Sanki fotolardan gördüğümüz dışardaymış onlar.Yoksa o siyahmıydı tam hatırlayamadım şimdi
CanCaloz' Alıntı: vardı Renault düz full stock bir megane coupe beyaz renk Genişletmek için tıkla ... O yarıştı mı.Sanki fotolardan gördüğümüz dışardaymış onlar.Yoksa o siyahmıydı tam hatırlayamadım şimdi
26 Eki 2011 #14 burakdinler Burak DİNLER, Kayıtlı Üye Bilgi Girilmemiş Katılım 13 Ocak 2011 Mesajlar 6,048 Tepkime puanı 2 Puanları 0 dışardaki megane baya basıktı..yarışan megane başkaydı..anf plakalı bir araçtı..
26 Eki 2011 #15 NakkaSss Yasaklı Üye Bilgi Girilmemiş Katılım 7 May 2011 Mesajlar 320 Tepkime puanı 1 Puanları 0 Yaş 39 Az kaldı az
26 Eki 2011 #16 adigeemre Yasaklı Üye Bilgi Girilmemiş Katılım 9 Eki 2010 Mesajlar 350 Tepkime puanı 114 Puanları 0 güzelmiş ya ankarada böyle imkanımız yok pist lazım bizede
26 Eki 2011 #17 ÖzgürYaşam Kayıtlı Üye Bilgi Girilmemiş Katılım 9 Eki 2010 Mesajlar 0 Tepkime puanı 0 Puanları 0 adigeemre' Alıntı: güzelmiş ya ankarada böyle imkanımız yok pist lazım bizede Genişletmek için tıkla ... pist olsa ne olacak fiyatlar 300 tl olduktan sonra...ancak seyretmelik pist olur işte..
adigeemre' Alıntı: güzelmiş ya ankarada böyle imkanımız yok pist lazım bizede Genişletmek için tıkla ... pist olsa ne olacak fiyatlar 300 tl olduktan sonra...ancak seyretmelik pist olur işte..
26 Eki 2011 #18 *Korkmazbey Kayıtlı Üye Bilgi Girilmemiş Katılım 9 Eki 2010 Mesajlar 2,425 Tepkime puanı 17 Puanları 0 Yaş 41 RenaultFanClub' Alıntı: pist olsa ne olacak fiyatlar 300 tl olduktan sonra...ancak seyretmelik pist olur işte.. Genişletmek için tıkla ... Para toplayalım bari pistler bi MeganeRS görsün...hehehehe
RenaultFanClub' Alıntı: pist olsa ne olacak fiyatlar 300 tl olduktan sonra...ancak seyretmelik pist olur işte.. Genişletmek için tıkla ... Para toplayalım bari pistler bi MeganeRS görsün...hehehehe
26 Eki 2011 #19 *Korkmazbey Kayıtlı Üye Bilgi Girilmemiş Katılım 9 Eki 2010 Mesajlar 2,425 Tepkime puanı 17 Puanları 0 Yaş 41 Fondaki müzik biraz daha düşük olsaydı keşke motor ve lastik sesleride duyulurdu...