• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Nissan 300 ZX Time Trail İzmit Körfez Pisti

vardı Renault düz full stock bir megane coupe :D beyaz renk
 
cok pahalı yapmıslar ama cok da ucuz olsa mıllet dolusur işte oyle bır sey :) belkı bır gun gıder tozunu alırım rs le :)
 
vardı Renault düz full stock bir megane coupe :D beyaz renk

O yarıştı mı.Sanki fotolardan gördüğümüz dışardaymış onlar.Yoksa o siyahmıydı tam hatırlayamadım şimdi:)
 
dışardaki megane baya basıktı..yarışan megane başkaydı..anf plakalı bir araçtı..
 
Az kaldı az :cool:
 
güzelmiş ya ankarada böyle imkanımız yok pist lazım bizede
 
Fondaki müzik biraz daha düşük olsaydı keşke motor ve lastik sesleride duyulurdu...:eyv
 
Geri
Üst