oksijen sondası

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan haydar61
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
4 kez değişti üzerindekiyle beraber 5. 130 hp talisman 2016
 
sürekli garantiden değişti ama garanti bitince para isteyip 2 yıl parça garantisi kapsamına sokacaklarmış bence saçma,,,, son taktıkları daha 8 ay oldu onun garantisi yokmu hem hatalı mal sat hemde para iste...
 
Arkadaşlar merhaba,bu konuyu temmuz 2018 de başlatmışım,dün yine emisyon ikazı yanınca servise gittim,aynı hikaye oksijen sondası değişecekmiş,çıkan fiyat indirimli 2035 tl ,bende kızdım ve yaptırmadım.bilginiz olsun...
yalnız servise gitmeden 3. viteste 3500 devirde yarım saat aracı kullandım,stop edip tekrar çalıştırdım ama ikaz lambası sönmedi,serviste ikaz lambasının söndürülmesi için ısrarcı oldum,değişen bir şey olmaz yola çıkınca yine yanar denmesine rağmen ikaz lambası tekrar yanmadı...
 
Arkadaşlar merhaba,bu konuyu temmuz 2018 de başlatmışım,dün yine emisyon ikazı yanınca servise gittim,aynı hikaye oksijen sondası değişecekmiş,çıkan fiyat indirimli 2035 tl ,bende kızdım ve yaptırmadım.bilginiz olsun...
yalnız servise gitmeden 3. viteste 3500 devirde yarım saat aracı kullandım,stop edip tekrar çalıştırdım ama ikaz lambası sönmedi,serviste ikaz lambasının söndürülmesi için ısrarcı oldum,değişen bir şey olmaz yola çıkınca yine yanar denmesine rağmen ikaz lambası tekrar yanmadı...
Merhaba geçmiş olsun. aşağıdaki resimdeki 6 haneli parça numarasında ilk iki rakam 95 ve üzeri ile başlayanlar düzeltilmiş ürünmüş ve sorun çıkarmıyormuş. Bakımları sürekli serviste yaptırdıysanız bence iyi niyet garantisinden değişim isteyin.Dışarıdan alacaksanızda bu hususa dikkat etmenizi tavsiye ederim.
Parça numarası: 226907825R

Burada fiyat fena değil: https://www.gittigidiyor.com/otomob...26907825r-8201499129-0281004225_pdp_525724605


krUTuY.webp
 
Teşekkür ederim Befe üstadım,port reno uyulamasından renoya mail attım,cevaben tlf.no olmadığı için ulaşamamışlar,gönderdim,arasınlar bakalım ne olacak,sanki port reno uygulamasını ben yönetiyorum,orada tlf.dahil bütün bilgilerim var,kurumsal firma olmak böyle bişi demekki,çok sağolasın.
 
Rica ederim.
 
Bende de aynı sorun var. İkisini birden değiştirdim (üç defa) yine yandı. Dpf dediler yazılımla iptal ettirdim yine yandı. Sondaları değiştirdim (4.kez) yol yaptık biraz yine yandı taktık cihaza egr valfi uyarısı verdi. Anlayacağınız ne yapsak bir yerden yanıyor. Ha bu arada egzoz sistemini komple temizlettim ayrıca. Işık yanıyor ve ben öyle kullanıyorum artık. Çekişte düşüş yok yakıtta artış yok yapacak başka çarem de yok. 😭😭
 
Renault'un buna bir çare üretemeyişi çok üzücü.

SM-G975F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Merhabalar,dün yine oksijen sonda ikazı yanınca randevumu öne alıp ,servise gittim (HSC Otm.Trabzon) Renault genel merkezine olayı intikal ettirdiğim için.merkezin açtığı dosya üzerinden oksijen sondası değiştirildi,Renault destek çıkarak 2035 tl olan faturayı,685 tl ye indirmişti,herhangi bir talepte bulunmamış olmama rağmen HSC Oto müşteri temsilcisinin girişimi ile de faturam 140 tl olarak uygulandı.Befe arkadaşımızın ikazı üzerine parçayı kontrol ettim,92 ile başlayan parça numarası vardı,servis ve genel merkez tarafından 90 ile başlayan parça numaralarından sonrasının sıkıntı olmadığı konusunda beni ikna ettiler,parça takıldı.Bu vesile ile sevgili Befe arkadaşıma, renault genel merkezine ,HSC Oto Trabzon a,ve müşteri temsilcisi Duygu hanıma teşekkür ederim.
 
Merhabalar,dün yine oksijen sonda ikazı yanınca randevumu öne alıp ,servise gittim (HSC Otm.Trabzon) Renault genel merkezine olayı intikal ettirdiğim için.merkezin açtığı dosya üzerinden oksijen sondası değiştirildi,Renault destek çıkarak 2035 tl olan faturayı,685 tl ye indirmişti,herhangi bir talepte bulunmamış olmama rağmen HSC Oto müşteri temsilcisinin girişimi ile de faturam 140 tl olarak uygulandı.Befe arkadaşımızın ikazı üzerine parçayı kontrol ettim,92 ile başlayan parça numarası vardı,servis ve genel merkez tarafından 90 ile başlayan parça numaralarından sonrasının sıkıntı olmadığı konusunda beni ikna ettiler,parça takıldı.Bu vesile ile sevgili Befe arkadaşıma, renault genel merkezine ,HSC Oto Trabzon a,ve müşteri temsilcisi Duygu hanıma teşekkür ederim.
İnşallah bundan sonra sıkıntısız olarak kullanırsınız.Kazasız belasız ve arızasız sürüşler dilerim.

SM-G975F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Geri
Üst