• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Ön ızgaraya cektigim alüminyum bant

ÜSt ızgarayıda siyah bırak zaten tampon bantlari boyali
 
Bogmus arabayi desem
 
Bogmus arabayi desem
Dogru diyosun desem [emoji1]

LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Abi parlak siyah band çeksen daha güzel dururdu bence. Bu aliminyum bandı kapı-cam çıtalarına uygulasak nasıl durur acaba merak ettim. Nerden temin ettiniz bandı?
 
Abi parlak siyah band çeksen daha güzel dururdu bence. Bu aliminyum bandı kapı-cam çıtalarına uygulasak nasıl durur acaba merak ettim. Nerden temin ettiniz bandı?
Koli bandi seklinde satiliyor milyoncularda falan aluminyum bant derseniz verirler :) ben bu bandı sokemezsem uzerine zaten siyah bant cekmek zorunda kalicam

LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Bence biraz abartılı durmuş.

galaxy s6 cihazımdan gönderildi
 
Abi parlak siyah band çeksen daha güzel dururdu bence. Bu aliminyum bandı kapı-cam çıtalarına uygulasak nasıl durur acaba merak ettim. Nerden temin ettiniz bandı?


bunu bende hep merak etmişimdir. bir gönüllü çıksada görsek nasıl olduğunu :) alipamukk birde cam çıtası olarak çalışlma yapsan elin değmişken :D
 
bunu bende hep merak etmişimdir. bir gönüllü çıksada görsek nasıl olduğunu :) alipamukk birde cam çıtası olarak çalışlma yapsan elin değmişken :D
Yok yok sutten agzim yandi :D

LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Geri
Üst