• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

OTOMATİK sCENİC HAKKINDA BİLGİ ALMAK İSTİYORUM.

Aynı sorun mu bilmem aynısı bende de var araç arıza ışığı yandıktan sonra performans diye birşey kalmıyor.Kalkarken sanki 2.-3. Viteste gibi kalkıyor.
Tavsiyem biran önce yaptırın ben iki aydır böyle biniyorum ve sonunda yolda kaldım artık ne ileri ne de geriye gidiyor araç.
 
Geri
Üst