- Konuyu Başlatan
- #21
- Katılım
- 14 Şub 2011
- Mesajlar
- 3,749
- Tepkime puanı
- 61
- Puanları
- 48
- Yaş
- 50
Maşallah arka park etmek için aynalara bakmaya gerek kalmadı artık![]()
Taktığımdan beri bir kere bile ne park sensörüne ne de kameraya baktım , ne varsa aynalarda var , aynaya devam
