Performans Kaybı

Hüseyin YAŞAR

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Kas 2017
Mesajlar
8
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
53
Değerli arkadaşlar,yaklasık bir ay önce 2011 model 57000 km deki megane 3 aracıma triger set devir daim,alternatör kayıs değişimi ve filitre, yağ bakımı yaptırdım.Bujileri değiştirmek istediğimde aracın üzerinde çift tırnaklı Bosch SUPER PLUS FLR 8LDCU tip buji çıktı motorcum bu bujinin universal oldugunu,orjinal renault kodlu bujilerle değistirdi. Şimdi özellikle uzun yolda, alt devirlerde cansızlık,aracın hızlanması ,rampalardaki çekişi,yakıt tüketimindeki artış beni bu durumda pek memnun etmedi kullanılan tüm ürünler orjinal yag olarak ta shell helix 5 30 hx8 kullanıldı ben bujilerden süpheleniyorum tekrar eski bujileri kullanmayı düşünüyorum sizler ne tavsiye edersiniz yorumunuz ne olur?
 

Karaoqlan

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
6 Nis 2012
Mesajlar
269
Tepki puanı
0
Puanları
0
Değerli arkadaşlar,yaklasık bir ay önce 2011 model 57000 km deki megane 3 aracıma triger set devir daim,alternatör kayıs değişimi ve filitre, yağ bakımı yaptırdım.Bujileri değiştirmek istediğimde aracın üzerinde çift tırnaklı Bosch SUPER PLUS FLR 8LDCU tip buji çıktı motorcum bu bujinin universal oldugunu,orjinal renault kodlu bujilerle değistirdi. Şimdi özellikle uzun yolda, alt devirlerde cansızlık,aracın hızlanması ,rampalardaki çekişi,yakıt tüketimindeki artış beni bu durumda pek memnun etmedi kullanılan tüm ürünler orjinal yag olarak ta shell helix 5 30 hx8 kullanıldı ben bujilerden süpheleniyorum tekrar eski bujileri kullanmayı düşünüyorum sizler ne tavsiye edersiniz yorumunuz ne olur?

7700500155 kodlu tek tırnak buji mi takıldı

MX4 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Hüseyin YAŞAR

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Kas 2017
Mesajlar
8
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
53
evet belirtmiş oldugunuz kodlu bujiler kullanıldı.gerek benzinde gerekse Lpg de muazzam derecede performans kaybı ve yakıt artışı gözlemledim.
 

Karaoqlan

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
6 Nis 2012
Mesajlar
269
Tepki puanı
0
Puanları
0
evet belirtmiş oldugunuz kodlu bujiler kullanıldı.gerek benzinde gerekse Lpg de muazzam derecede performans kaybı ve yakıt artışı gözlemledim.
Anlıyorum ,triger değişimini nerede yaptırdınız güvenilir , işinin ehli insanlar mıdır . Triger sente ayarı doğru ve olmasi gerektigi gibi yapılmadıysa o zamanda aracın performansı düşebilir ya da yakıt tüketimi artabilir .Triger değişiminden sonra aracın çalışma karekterinde herhangi bir değişiklik hissetmediyseniz araç gayet stabil çalışıyorsa eğer tabiki de çift tırnak bujiye geçin derim . Çift tırnak buji gözlemlerim sonucu tek tırnak bujiden gerek alt devirlerde gerek devirlenmede bana da daha iyi hissettirdi . 7700500168 ile biten çift tırnak bujileri tavsiye ederim .

MX4 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Hüseyin YAŞAR

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Kas 2017
Mesajlar
8
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
53
Aracın çalışmasında, rölantide sorun yok gayet stabil şekilde çalısıyor .bakımı yapan kişiler işin ehli kişiler o konuda bir şüphem olmadı.sente atlasa düzensiz çalışma,rölanti dalgalanması olmazmı?
 

Karaoqlan

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
6 Nis 2012
Mesajlar
269
Tepki puanı
0
Puanları
0
Tabiki , rölanti çalışma sesinden belli eder kendini , motorun sesi kulağa stabil geliyorsa sıkıntı yoktur . Ben bir ihtimal olabilir diyerek trigere değindim bir problem gözükmüyorsa ne âla . Şu aşamada denemiş gözlemlemiş biri olarak kesinlikle çift tırnağa geçmenizi tavsiye ederim .Gerçektende özellikle alt devirler farkediyor . Bir önceki bujiden memnun kalmışsınız, aynısından bulabilirseniz aynısından alıp devam etmenizi tavsiye ederim.

MX4 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Üst