Peteklerden Gelen Duman - ÇÖZÜLDÜ

tercüman848

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
2 Kas 2017
Mesajlar
42
Tepkime puanı
0
Puanları
0
İyi günler herkese, 2006 model clio aracımın kalorifer peteklerinden ve araç içinde ön camın önündeki boşluklardan araç hareket halindeyken duman geliyor ve bu 5-10 dakika devam edip kayboluyor. Sorunu ne olabilir? Ne yapmamız gerekiyor?
 
İyi günler herkese, 2006 model clio aracımın kalorifer peteklerinden ve araç içinde ön camın önündeki boşluklardan araç hareket halindeyken duman geliyor ve bu 5-10 dakika devam edip kayboluyor. Sorunu ne olabilir? Ne yapmamız gerekiyor?
Kalorifer peteginiz patlamis gibi. Su eksiltiyormu arac

LG-K430 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Su eksiltme yok artı soğuk havada ön cam buğu yapıyor ve çözülmüyor.
Peki bu dediginiz yazin oluyormuydu? Olmuyormuydu? Buhar cikma olayi yağmur yagdiktan sonrami oluyor ? Veya araci yikayinca felanmi oluyor?

LG-K430 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Peki bu dediginiz yazin oluyormuydu? Olmuyormuydu? Buhar cikma olayi yağmur yagdiktan sonrami oluyor ? Veya araci yikayinca felanmi oluyor?

LG-K430 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Arabayı ağustosta aldım bu aya kadar böyle bir sorunla karşılaşmadım. Duman olayı çeşitli zamanlarda başıma geldi. İlla aracı yıkayınca falan değil. Ama buğulanma meselesi soğuk havalarda gerçekten çok kötü oluyor. Acil bi çözüm gerek.
 
Arabayı ağustosta aldım bu aya kadar böyle bir sorunla karşılaşmadım. Duman olayı çeşitli zamanlarda başıma geldi. İlla aracı yıkayınca falan değil. Ama buğulanma meselesi soğuk havalarda gerçekten çok kötü oluyor. Acil bi çözüm gerek.
Eger aracinizin motor sogutma suyu eksilmiyorsa petek saglamdir. Ama yagmurlu havada sileceklerin altinda bulunan su gidrr yollari tikali olabilir. Akan su yere gideceine aracin içine damliyor veya akıyor olabilir. Renaultlarda kronik sorun gibi birsey. Sonra oraya damlayan su motor isininca petegin ısısı ile buharlasip cami dahada gorunmez bir hale getirir. 5 10 dakika sonra kesilmesinin nedeni buharlasip suyun bitmesidir. Kontrolunu buharlasmaya basladigi anda veya şöyle araci yikadiktan sonra vitesin alt tarafindan petegin takili oldugu kalorifer kazaninin altina elinizi sürün islaniyorsa içeri su aliyordur sileceklerin ordan. Deneyip sonucu yaziniz. Başka mantikli aciklamasi olan varsa yorumunu yazar. Bunlar basıma geldigi icin yaziyorum. Kalorifer petegimi ben deistirmistim bu sebeble o parcalara biraz bilgim var.

LG-K430 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Eger aracinizin motor sogutma suyu eksilmiyorsa petek saglamdir. Ama yagmurlu havada sileceklerin altinda bulunan su gidrr yollari tikali olabilir. Akan su yere gideceine aracin içine damliyor veya akıyor olabilir. Renaultlarda kronik sorun gibi birsey. Sonra oraya damlayan su motor isininca petegin ısısı ile buharlasip cami dahada gorunmez bir hale getirir. 5 10 dakika sonra kesilmesinin nedeni buharlasip suyun bitmesidir. Kontrolunu buharlasmaya basladigi anda veya şöyle araci yikadiktan sonra vitesin alt tarafindan petegin takili oldugu kalorifer kazaninin altina elinizi sürün islaniyorsa içeri su aliyordur sileceklerin ordan. Deneyip sonucu yaziniz. Başka mantikli aciklamasi olan varsa yorumunu yazar. Bunlar basıma geldigi icin yaziyorum. Kalorifer petegimi ben deistirmistim bu sebeble o parcalara biraz bilgim var.

LG-K430 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Yarın deneyip sonucunu yazacağım.
 
Eger aracinizin motor sogutma suyu eksilmiyorsa petek saglamdir. Ama yagmurlu havada sileceklerin altinda bulunan su gidrr yollari tikali olabilir. Akan su yere gideceine aracin içine damliyor veya akıyor olabilir. Renaultlarda kronik sorun gibi birsey. Sonra oraya damlayan su motor isininca petegin ısısı ile buharlasip cami dahada gorunmez bir hale getirir. 5 10 dakika sonra kesilmesinin nedeni buharlasip suyun bitmesidir. Kontrolunu buharlasmaya basladigi anda veya şöyle araci yikadiktan sonra vitesin alt tarafindan petegin takili oldugu kalorifer kazaninin altina elinizi sürün islaniyorsa içeri su aliyordur sileceklerin ordan. Deneyip sonucu yaziniz. Başka mantikli aciklamasi olan varsa yorumunu yazar. Bunlar basıma geldigi icin yaziyorum. Kalorifer petegimi ben deistirmistim bu sebeble o parcalara biraz bilgim var.

LG-K430 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Dediğiniz şeyi denedim herhangi bir ıslaklık yok orada.
 
ÇÖZÜM
Aracı ustaya götürürken su eksiltmeye de başladı. Radyatör değişti. Sorun halloldu...
 
Geri
Üst