Eger aracinizin motor sogutma suyu eksilmiyorsa petek saglamdir. Ama yagmurlu havada sileceklerin altinda bulunan su gidrr yollari tikali olabilir. Akan su yere gideceine aracin içine damliyor veya akıyor olabilir. Renaultlarda kronik sorun gibi birsey. Sonra oraya damlayan su motor isininca petegin ısısı ile buharlasip cami dahada gorunmez bir hale getirir. 5 10 dakika sonra kesilmesinin nedeni buharlasip suyun bitmesidir. Kontrolunu buharlasmaya basladigi anda veya şöyle araci yikadiktan sonra vitesin alt tarafindan petegin takili oldugu kalorifer kazaninin altina elinizi sürün islaniyorsa içeri su aliyordur sileceklerin ordan. Deneyip sonucu yaziniz. Başka mantikli aciklamasi olan varsa yorumunu yazar. Bunlar basıma geldigi icin yaziyorum. Kalorifer petegimi ben deistirmistim bu sebeble o parcalara biraz bilgim var.
LG-K430 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi