R11 e tek boğaz karbüratör

tekkisilikhayat

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Ağu 2014
Mesajlar
5
Tepkime puanı
0
Puanları
0
merhabalar arkadaşlar ben sizin nacizane fikirlerinizi almak için katıldım. r11 flash aracımı gaz ayarı için götürdüm fakat karbüratörümün arızalı olduğunu söyledi. kontrol ettirdim gerçekten yamulmuş. ustam şu öneride bulundu. flash karbüratörü pahalı sürekli arıza verir dedi. bunun yerine tek boğazlı bir karbüratör tak zaten gazda biniyorsun. hem yakıtın azalır hem parça ucuz olur hem kepli olduğu için karbüratörün arkasında kalan kısım hava alır dedi. şimdi artıları ve eksileri nelerdir öğrenmek istiyorum. şimdiden teşekkür ederim
 
merhabalar öncelikle forum kuralları gereği kendinizi tanıtım bölümünden tanıtmanız gerekmektedir..

sorunuza da bilgisi olan arkadaşlar cevaplayacaktır :)
 
merhabalar arkadaşlar ben sizin nacizane fikirlerinizi almak için katıldım. r11 flash aracımı gaz ayarı için götürdüm fakat karbüratörümün arızalı olduğunu söyledi. kontrol ettirdim gerçekten yamulmuş. ustam şu öneride bulundu. flash karbüratörü pahalı sürekli arıza verir dedi. bunun yerine tek boğazlı bir karbüratör tak zaten gazda biniyorsun. hem yakıtın azalır hem parça ucuz olur hem kepli olduğu için karbüratörün arkasında kalan kısım hava alır dedi. şimdi artıları ve eksileri nelerdir öğrenmek istiyorum. şimdiden teşekkür ederim

Parçacıları araştırırsanız uygun fiyatlı ellerinde kalmış olan bir karbüratör mutlaka bulursunuz. Ayrıca karbüratör nasıl yamulur anlayamadım.Gözünüze eğri gibi geldiyse altındaki takozu kontrol edin , kronik sorunu o takoz ve vakumudur.Başka aracın tek boğaz karbüratörünü o araca uydurmaya zaten bir sürü para gider üstüne verimde alamazsınız size uzun vadede daha pahalıya mal olur.Motorun sağlıklı çalışması için belli bir yakıtı alması lazım, siz ona azını verirseniz randımanı düşer , sonrada ölür..
 
Orjinal karbüratörünü taktırmanızı tavsiye ederim .

Karbüratör nasıl eğilir : Karbüratör motor sıcakken manifolttan sökülürse eğilir . Onun için karbüratör vb. işlemler yaparken tamamen motor soğumadan vidası dahi sökülmemelidir.
 
gözüne eğri gelmedi özellikle dikkatli baktım vida yerleri yukarı doğru çıkmış resmen. bir kaç ustada tek boğaz deyince sormak istedim. bir flanş yardımı ile kolayca takılabileceğini söylediler. tabi iyi bir karbüratör ustası elinde. bu yüzden ucuz olacağını söylediler. karar veremedim
 
gözüne eğri gelmedi özellikle dikkatli baktım vida yerleri yukarı doğru çıkmış resmen. bir kaç ustada tek boğaz deyince sormak istedim. bir flanş yardımı ile kolayca takılabileceğini söylediler. tabi iyi bir karbüratör ustası elinde. bu yüzden ucuz olacağını söylediler. karar veremedim

Flash orjinal olmayanı pek sevmez....o flanş olayınıda gayet net anladım kesinlikle tat vermez başka bir ustaya gidip normali neyse onu yapmanızı şiddetle tavsiye ederim.
 
Flanşı nasıl soğutacakmış ustanız ? Kendi alt takozuyla bile soğumadığı için flaşhlarda karbüratör soğutucu var.Aracı stop edersiniz kendi kendine soğutana kadar çalışıp durur.Orijinalden vazgeçmeyin bence ..
 
herkese çok teşekkür ederim orjinalinden şaşılmayacağını anladım...
 
Geri
Üst