• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Renault 12

burakdinler

Burak DİNLER,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
13 Ocak 2011
Mesajlar
6,048
Tepkime puanı
2
Puanları
0
17975297.jpg

17975295.jpg

17975296.jpg

17974127.jpg

17974128.jpg

17974129.jpg
 
arabanın hası bu
 
Full Karadüzen
 
Dacidan dönme gibi geldi bana :D
 
 
arka cama yazmışlar 1974 model diye.dönme felan diil,has orj fransız.kare far,arka ince uzun havalandırma stoplar ince ....bir zamanlar 73 ü vardı bizde
 
Bizim oralarda hala böyle farı olan R12ler var...
 
Bu sefer Dacia gibi durmuyor , sadece ön tampon iyi değil , güzel duruyor :)
 
Gordini styleeeee
 
Geri
Üst