- Katılım
- 2 Şub 2013
- Mesajlar
- 8,051
- Tepki puanı
- 928
- Puanları
- 0
- Yaş
- 35
![file4639400.jpg](http://www.auto-data.net/images/f21/file4639400.jpg)
Marka | Renault |
Model | Clio |
Nesil | Clio I (B/C57,5/357) |
Motor | 1.8 i (110 Hp)
![]() |
Kapı | 3/5
![]() |
Güç | 110 bg
![]() |
Maksimum sürat | 195 km/saat
![]() |
Hızlanma 0 - 100 km/saat | 8.9 saniye
![]() |
Yakıt deposu hacmi | 43 Lt
![]() |
Üretim başlangıç yılı | 1990 yıl
![]() |
Son üretim yılı | 1995 yıl
![]() |
Kasa tipi | Hatchback
![]() |
Koltuk | 5
![]() |
Uzunluk | 3709 mm.
![]() |
Genişlik | 1616 mm.
![]() |
Yükseklik | 1395 mm.
![]() |
Dingil Mesafesi | 2472 mm.
![]() |
Ön tekerlek izi | 1336 mm.
![]() |
Arka tekerlek izi | 1362 mm.
![]() |
Bagaj hacmi en az | 265 Lt
![]() |
Bagaj hacmi en fazla | 1055 Lt
![]() |
Motor pozisyonu | Ön, enine
![]() |
Motor hacmi | 1794 cm[SUP]3[/SUP]
![]() |
Tam güç devri | 5500 dev/dak
![]() |
Tork | 158/4250 Nm
![]() |
Yakıt Sistemi | Çok noktalı enjeksiyon
![]() |
Valf yapısı | OHC
![]() |
Silindir pozisyonu | Inline
![]() |
Silindir Adedi | 4
![]() |
Silindir çapı | 82.7 mm.
![]() |
Silindir içi vuruş | 83.5 mm.
![]() |
Sıkıştırma oranı | 9.8
![]() |
Silindir başına düşen valf | 2
![]() |
Yakıt Tipi | Benzin A-92
![]() |
Çekiş | Ön
![]() |
Vites sayısı (otomatik şanzıman) | -
![]() |
Vites sayısı (düz şanzıman) | 5
![]() |
Ön süspansiyon | Küçültülmüş gergi
![]() |
Arka süspansiyon | Bükülme
![]() |
Ön frenler | Disk
![]() |
Arka frenler | Davlumbaz
![]() |
ABS | Evet
![]() |
Direksiyon tipi | Direksiyon kutusu
![]() |
Şehir içi yakıt tüketimi | 10.3 Lt/100 km
![]() |
Şehir dışı yakıt tüketimi | 6.2 Lt/100 km
![]() |
Ortalama Yakıt tüketimi | 7.9 Lt/100 km
![]() |
Ağırlık | 955 Kg![]() |
Maksimum ağırlık | 1400 Kg
![]() |
Lastik boyutu | 175/60 R14 |