• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

otoahmet

Renault Clio Reklamı 1995 Türkiye

karamanoglu28

Koray KARAMAN,
Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
31 Ara 2010
Mesajlar
134
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
38
 
​Güzel paylaşım Teşekkürler..
 
Ön camların otomatik olduğu vurgulanmış. :)
Nereden nereye. :)
 
ben bu reklamı hiç hatırlamıyorum ama bana çok tanıdık olayları hatırlattı nedense, ben trafiğe çıkana kadar iyi tadını çıkarmıştı birileri ıslık bunun direksiyonu çok hafifmiş ya, yormuyor insanı diye diye :aytuğ
 
Geri
Üst