Renault fransa müşteri hizmetleri mail adresi

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan rfn11
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Ben daha önce aynı şeyi yaptım, Fransa'ya mail attım mais dönüş yaptı bana, gelin çözelim vs diyorlar gidiyorsun bir dünya yol orda yine kendilerinin haklı olduğunu diretiyorlar değişen birşey yok. Bilerek ve isteyerek Renault araç alıyoruz.
 
evet tabiki bilerek alıyoruz ama benim durum biraz farklı sıfır diye hasarlı araç satılmış bana bunu kabul etti Türkiye deki bayi en sonunda bunun genel merkez tarafından da bilinmesini istiyorum. hukuki olarak bir şekilde haklarımı aramak da benim hakkım diye düşünüyorum. Hasar görmüş boyanmış aracı bana sıfır diye sıfır ücreti ile satmışlar tesadüf öğrendim ayıplı mal satışı söz konusu..
 
evet tabiki bilerek alıyoruz ama benim durum biraz farklı sıfır diye hasarlı araç satılmış bana bunu kabul etti Türkiye deki bayi en sonunda bunun genel merkez tarafından da bilinmesini istiyorum. hukuki olarak bir şekilde haklarımı aramak da benim hakkım diye düşünüyorum. Hasar görmüş boyanmış aracı bana sıfır diye sıfır ücreti ile satmışlar tesadüf öğrendim ayıplı mal satışı söz konusu..

Bu kötü bir durum tabi fiyatında indirim ile bilgilendirerek yine satabilirlerdi ama söylememeleri köyü olmuş lakin Türkiye'deki bayi bunu kabul etti ve elinizde bunu gösteren birşeyiniz varsa tüketici haklarına başvurarak en azından ayıp bedeli kadar olan ücreti iade alabilirsiniz diye düşünüyorum.
 
Geri
Üst