- Katılım
- 11 Kas 2011
- Mesajlar
- 876
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
1.5 dci sporttourer aracımın anahtar kartlarından bir tanesini aracım tanımadığı için ağustos sonunda Yetkili Servise başvurdum. Usta'nın incelemeleri ve bilgisayara bağlanması sonucunda anahtar kartımın garantiden değişmesine karar verildi. bu kısımda sormak istediğim bir iki soru aklıma takıldı.
- Parça siparişi için benden imza aldılar. Garantiden değişecek olmasına rağmen imza alınması garip geldi. Acaba kendilerince bir oyun mu çevirdiler.
- Kart sipariş verileli bugün itibari ile 15 gün oldu hala arayan soran yok. bu durumda aklıma şu takılıyor. benim kartlardan ikiside bozuk olsaydı ne yapcaktım. dün aradım görüştüm bayrama yetişmeyebilir dediler. yaklaşık bir ay aracımı garajda mı tutacaktım.
- Gittiğim servis ile yaşadığım şehir farklı o dönemde orada olduğum için o servise gitmiştim. dün görüşmemde eğer kart bayrama yetişmezse kartı almaya en yakın Şubat gibi gelebilirim daha erken gelmeye fırsatım olmayabilir dedim. bana verilen cevap aracınız şubatta garantiden çıkmış olursa garantiden işlem yapamayız dediler. bunun üzerine biraz sinirlendiğim için bende maise mail atar garanti süresi içinde sipariş verdiğim parçanın geç gelmesinden nasıl benim sorumlu tutulacağımı sorarım.ve garanti hakkımın saklı kalmasını isterim dedim. bunun üzerine birşeyler ayarlamaya çalışırız dediler.
Arkadaşlar şimdiye kadar renault ile hiç garantilik problem yaşamadığım için ne yapmam gerektiğine karar veremedim. Yardımcı olursanız memnun olurum.
- Parça siparişi için benden imza aldılar. Garantiden değişecek olmasına rağmen imza alınması garip geldi. Acaba kendilerince bir oyun mu çevirdiler.
- Kart sipariş verileli bugün itibari ile 15 gün oldu hala arayan soran yok. bu durumda aklıma şu takılıyor. benim kartlardan ikiside bozuk olsaydı ne yapcaktım. dün aradım görüştüm bayrama yetişmeyebilir dediler. yaklaşık bir ay aracımı garajda mı tutacaktım.
- Gittiğim servis ile yaşadığım şehir farklı o dönemde orada olduğum için o servise gitmiştim. dün görüşmemde eğer kart bayrama yetişmezse kartı almaya en yakın Şubat gibi gelebilirim daha erken gelmeye fırsatım olmayabilir dedim. bana verilen cevap aracınız şubatta garantiden çıkmış olursa garantiden işlem yapamayız dediler. bunun üzerine biraz sinirlendiğim için bende maise mail atar garanti süresi içinde sipariş verdiğim parçanın geç gelmesinden nasıl benim sorumlu tutulacağımı sorarım.ve garanti hakkımın saklı kalmasını isterim dedim. bunun üzerine birşeyler ayarlamaya çalışırız dediler.
Arkadaşlar şimdiye kadar renault ile hiç garantilik problem yaşamadığım için ne yapmam gerektiğine karar veremedim. Yardımcı olursanız memnun olurum.