Renault Grand Espace IV Son carem sizlerden birisinin bana yardim etmesi..

Alper tunuslu

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
5
Tepki puanı
0
Puanları
0
Herkeze hayirli aksamlar, Benim arabam Renault Grand Espace IV Initiale 3.0 cdi 2004 model. Size ingiltereden yaziyorum. gercekten yardima ihtiyacim var cunku 8 tane normal tamirciye ve 2 defa farkli illerdeki renault servisine arabami gosterdim fakat her zaman soylenen seyler yanlis cikti ve bir seneye yakin ayni sorun devam etmekte malesef.. burasi benim icin son care diyebilirim.. Benim problemim kisaca soylemek gerekirse arabaya gaz verdikten sonra ilk 30 km hiz sorunsun gidiyor ama 30 dan sonra araba titriyor ve gitmiyor cok kisa ve net. Gazi sonuna kadar basiyorum araba titremekten baska hic bisey yapmiyor hatta yokus yukari gibi bir yerde olursam araba hizindan dusuyor gaz vermeme ragmen, yani benim sikintim bu malesef. Bana soylenen seyler , interkol borusu dediler sonra turbodan motora giden boru dediler sonra TURBO dediler sonra pedal dediler sonra dizel filtresi dediler ve ben bu soylenen her bir parcayi degistirdim.. sadece turboyu ikinci el aldim ve degistirdigimizde benim arabanin ustundeki orjinal turbonun calistigini soylediler diger taktigimizla birlikte elimde iki tane turbo oldu ama araba butun bu soylenen seylerin degismesine ragmen calismadi ve hala devam etti malesef.. en son esimin bir arkadasi benzin deposunu yikayalim temizliyelim dedi daha sonra temizlendikten sonra araba fisek gibi eski gunlerine dondu, guclu kuvvetli seri hizli hersey sanki ilk aldigim gun gibi cunku bir cok parcayi degistirdigim icin araba yenilendi ( malesef baya bir masraf oldu) ama dun aksam araba yine eskisi gibi titremeye basladi..! ben tamirci degilim ben bir asciyim, benim mantigim diyorki en son arabanin deposu temizlenmisti ve araba eski haline dondu yani ben tekrar depoyu temizletirsem veya yeni depo bulabilirsem sanirim benim sorunum cozulur.. ( bunu soylememin sebebi , belki depo eskidi ve benzinin icine metal parcalar dusuyor ve oda filtreyi veya yakit borusunu tikiyor ve basima bu sorun geliyor) filtre degisikligi yaptigimda depoyu temizlemeden once filtrede metal parcalar vardi kucuk kucuk bundan dolayi son tamirci depoyu temizliyelim dedi belki kotu pis yakit aldin ondan dolayi yapiyor vs ama cok dikkat etmeme ragmen yine aynisi oldu malesef.. sizden ricam bana bir akil verin teknik anlamda veyahut bundan sonra ne yapmaliyim bana bir akil lutfen.. arabayi bu sekilde satsam yaptigim masrafi karsilamaz ve araba zaten tank gibi bu sorun olmadigi zaman yillardir turkiyeye gidip geldim bir sikinti yasamadan anliyacaginiz satmakta istemiyorum malesef.. herkeze simdiden cok tesekkur ederim.
 

scania_vabis_55

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
18 Eyl 2012
Mesajlar
114
Tepki puanı
3
Puanları
0
3,0 V6renault dizel motoru tamsıkıntı.Allah kolaylık versin ...Yakıt deposu kav atabilir.İç kısmı yüzeyi yakıtın dalgalanması ile küçük pislikler yakıta karışıp yakıt şamandırası süzgecini tıkaya bilir.İmkanın varsa aracı onar.Deposunu temizlet ve 2,0 dci 175 ile değiştir.Bende de 1,9 dci motor var.Türkiye de sıkıntılı zaten vergi falan bunaldım iyice.

İyi akşamlar.
 

2000i 16 v espace3 2000

Kayıtlı Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Tem 2017
Mesajlar
2
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
45
depo pompası

Herkeze hayirli aksamlar, Benim arabam Renault Grand Espace IV Initiale 3.0 cdi 2004 model. Size ingiltereden yaziyorum. gercekten yardima ihtiyacim var cunku 8 tane normal tamirciye ve 2 defa farkli illerdeki renault servisine arabami gosterdim fakat her zaman soylenen seyler yanlis cikti ve bir seneye yakin ayni sorun devam etmekte malesef.. burasi benim icin son care diyebilirim.. Benim problemim kisaca soylemek gerekirse arabaya gaz verdikten sonra ilk 30 km hiz sorunsun gidiyor ama 30 dan sonra araba titriyor ve gitmiyor cok kisa ve net. Gazi sonuna kadar basiyorum araba titremekten baska hic bisey yapmiyor hatta yokus yukari gibi bir yerde olursam araba hizindan dusuyor gaz vermeme ragmen, yani benim sikintim bu malesef. Bana soylenen seyler , interkol borusu dediler sonra turbodan motora giden boru dediler sonra TURBO dediler sonra pedal dediler sonra dizel filtresi dediler ve ben bu soylenen her bir parcayi degistirdim.. sadece turboyu ikinci el aldim ve degistirdigimizde benim arabanin ustundeki orjinal turbonun calistigini soylediler diger taktigimizla birlikte elimde iki tane turbo oldu ama araba butun bu soylenen seylerin degismesine ragmen calismadi ve hala devam etti malesef.. en son esimin bir arkadasi benzin deposunu yikayalim temizliyelim dedi daha sonra temizlendikten sonra araba fisek gibi eski gunlerine dondu, guclu kuvvetli seri hizli hersey sanki ilk aldigim gun gibi cunku bir cok parcayi degistirdigim icin araba yenilendi ( malesef baya bir masraf oldu) ama dun aksam araba yine eskisi gibi titremeye basladi..! ben tamirci degilim ben bir asciyim, benim mantigim diyorki en son arabanin deposu temizlenmisti ve araba eski haline dondu yani ben tekrar depoyu temizletirsem veya yeni depo bulabilirsem sanirim benim sorunum cozulur.. ( bunu soylememin sebebi , belki depo eskidi ve benzinin icine metal parcalar dusuyor ve oda filtreyi veya yakit borusunu tikiyor ve basima bu sorun geliyor) filtre degisikligi yaptigimda depoyu temizlemeden once filtrede metal parcalar vardi kucuk kucuk bundan dolayi son tamirci depoyu temizliyelim dedi belki kotu pis yakit aldin ondan dolayi yapiyor vs ama cok dikkat etmeme ragmen yine aynisi oldu malesef.. sizden ricam bana bir akil verin teknik anlamda veyahut bundan sonra ne yapmaliyim bana bir akil lutfen.. arabayi bu sekilde satsam yaptigim masrafi karsilamaz ve araba zaten tank gibi bu sorun olmadigi zaman yillardir turkiyeye gidip geldim bir sikinti yasamadan anliyacaginiz satmakta istemiyorum malesef.. herkeze simdiden cok tesekkur ederim.

Herşey aklına gelmiş ustaların fakat depo pompası mazotu yetiştiremediği aklına gelmemiş 100 euroya mazot şamandıra pompa değiştir hortumları gözde geçirt depo kapağından itibaren depo plastik olması lazım.
 
Üst