15 Eki 2010 #1 Emir Emirhan SERKUŞ, Kayıtlı Üye Bilgi Girilmemiş Katılım 9 Eki 2010 Mesajlar 7,991 Tepkime puanı 241 Puanları 63 Yaş 44
15 Eki 2010 #2 By_Clio Kayıtlı Üye Bilgi Girilmemiş Katılım 10 Eki 2010 Mesajlar 830 Tepkime puanı 0 Puanları 0 Yaş 32 Çok Güzel Ama bayağı önceden Beri varmış demmekki
15 Eki 2010 Konuyu Başlatan #3 Emir Emirhan SERKUŞ, Kayıtlı Üye Bilgi Girilmemiş Katılım 9 Eki 2010 Mesajlar 7,991 Tepkime puanı 241 Puanları 63 Yaş 44 90 model filan sanırım
15 Eki 2010 #4 *USTA Mustafa USTA, T.C Vatandaşı, Yönetici Genel Başkan 09-Aydın Katılım 9 Eki 2010 Mesajlar 33,900 Tepkime puanı 1,855 Puanları 113 Yaş 57 Keşan'da daha yeni modelini gördüm,yabancı plakalıydı...
15 Eki 2010 Konuyu Başlatan #5 Emir Emirhan SERKUŞ, Kayıtlı Üye Bilgi Girilmemiş Katılım 9 Eki 2010 Mesajlar 7,991 Tepkime puanı 241 Puanları 63 Yaş 44 Türkiye pazarında yok nedense yaygın değil