- Katılım
- 26 Mar 2016
- Mesajlar
- 265
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 16
- Yaş
- 58
Arkadaşlar yeni alınan şirket politikası gereğince Renault'un satış, servis, diğer hizmetlerini sunmak üzere bir çok yetkili servise hali hazırda bulundukları yerlerin uygun olmadığını, servis, satış v.b. hizmetler için plaza konseptine geçmeleri gerektiğini Renault tarafından istenen kriterlerin sağlanamadığı durumda özellikle servis yetki belgelerinin alınacağını tebliğ ettiğini ve bu durumda yaklaşık 50 nin üzerinde servisin (bu sayı daha da fazla olabilir) yetki belgelerinin iptal edildiğini duydum.
Bu kriterleri yerine getiremeyecek olan ve layıkıyla hizmet veren birçok servis var düşüncesindeyim, özellikle Renault Dakik adı altında yetkili ve anında periyodik bakım yapabilen yerler çok faydalı oluyordu. Bundan sonra bu servis ve bakım işlemleri nasıl devam edecek merak ediyorum, Muhtemelen bir yağ değişimi için bile günlerce sevislerde sıra bekleyeceğiz gibi.
Bu kriterleri yerine getiremeyecek olan ve layıkıyla hizmet veren birçok servis var düşüncesindeyim, özellikle Renault Dakik adı altında yetkili ve anında periyodik bakım yapabilen yerler çok faydalı oluyordu. Bundan sonra bu servis ve bakım işlemleri nasıl devam edecek merak ediyorum, Muhtemelen bir yağ değişimi için bile günlerce sevislerde sıra bekleyeceğiz gibi.